Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 597
Jeg har lånt Microsoft 0ffice av mutter'n. Men hver jeg starter word, vil den at jeg skal registrere enten over internett eller eller telefon. Jeg kan starte programet 20 ganger før jeg MÅ registrere.
Greiest å registrere over internett siden det ikke egentlig er mitt program, men mor sitt.
Men hver gang jeg trykker registrer over internett, henger hele pc'n seg opp. Noen som vet hvordan jeg "lurer" Word til å tro at jeg har registrert?
Sitat av ^Cherub^
Jeg har lånt Microsoft 0ffice av mutter'n. Men hver jeg starter word, vil den at jeg skal registrere enten over internett eller eller telefon. Jeg kan starte programet 20 ganger før jeg MÅ registrere.
Greiest å registrere over internett siden det ikke egentlig er mitt program, men mor sitt.
Men hver gang jeg trykker registrer over internett, henger hele pc'n seg opp. Noen som vet hvordan jeg "lurer" Word til å tro at jeg har registrert?
Vis hele sitatet...
bruk serienummeret som fulgte med cd'en. eller finn en crack på nettet.

Note: Jeg oppfordrer ikke til cracking, eller på noen annen måte å begå lovbrudd, eller noe som kan føre til brudd på opphavsrett.
Sitat av cyberlol
bruk serienummeret som fulgte med cd'en. eller finn en crack på nettet.

Note: Jeg oppfordrer ikke til cracking, eller på noen annen måte å begå lovbrudd, eller noe som kan føre til brudd på opphavsrett.
Vis hele sitatet...
Var vel strengt tatt akkurat det du gjorde...men men...
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Det tar omtrent fem sekunder å søke på "disable office activation" eller noe lignende på google, og om du hadde gjort det istedet for å skrive en post her på forumet, ville du sannsynligvis ha hatt svaret for lenge siden.
Eller gjøre det lett og lovlig: last ned OpenOffice.org. Programmet føles nesten helt som MS Office, kan tilogmed åpne office filer. Og er gratis. Nei, jeg får ikke betalt for å si det, jeg er bare en veldig fornøyd bruker.