Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1315
er det noen som vet hvordan jeg kan bruke
mere en 1 proxy server samtidig?

min pc -> proxy 1 -> proxy 2 -> www_site


forslag....

rekylvinyl.no
er ikke sikker på om jeg skjønte det korrekt.

alså du har din pc som skal på inet via en proxy, og den proxyen skal på inet via en proxy nr2?

tør jeg spørre hvorfor du skal ha dette? http://www.iblis.nu/ubb/smile.gif

dette er selvfølgelig mulig, men før du spør hvordan, må du fortelle hvilket os du bruker ovs...

metrom
det jeg er inntresert i her er ikke cache..
men heller å skjule min IP og hostmask..

derfor mener jeg proxy servere som finnes
UTE i selve internettet.

altså, jeg kan skrive inn en ip i Internet
Explorer for å så gå via en anonym proxy server for å skjule min ip og host mask...

men det jeg var inntresert i var å gå via
2 eller flere slike anonyme proxy servere for å kunne skjule meg enda bedre...

mitt operativsystem er win98 SE.

rekylvinyl.no
Originally posted by The Ruler:
det jeg er inntresert i her er ikke cache..men heller å skjule min IP og hostmask..
Vis hele sitatet...


tenkte at det var det ja.
derfor mener jeg proxy servere som finnes
UTE i selve internettet.
altså, jeg kan skrive inn en ip i Internet
Explorer for å så gå via en anonym proxy server for å skjule min ip og host mask...
Vis hele sitatet...
ingen lett oppgave for deg http://www.iblis.nu/ubb/smile.gif
du kan alltid bruke en vanelig alminnelig proxyserver som den siste server du skal innon, men ønsker du å ha en til mellom deg og den siste proxyservern, må du ganske sikkert utnytte usikkrede servere, eller cracke en selv...


men det jeg var inntresert i var å gå via
2 eller flere slike anonyme proxy servere for å kunne skjule meg enda bedre...

mitt operativsystem er win98 SE.
Vis hele sitatet...
går fint å bruke flere slike servere, men som sagt må du ha root tilgang eller noe lignende, slik at du kan gjemme en egen deffinert sjultserver på en annens maskin.

hold oss oppdatert http://www.iblis.nu/ubb/smile.gif

metrom
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av The Ruler
er det noen som vet hvordan jeg kan bruke
mere en 1 proxy server samtidig?

min pc -> proxy 1 -> proxy 2 -> www_site


forslag....
Vis hele sitatet...
Hvis du bare skal bruke det til nettleser så er det jo sånn at nettleseren mottar jo alle linkene til bilder og andre elementer som evt måtte befinne seg på den siden. det du kan gjøre hvis du er filnk til å programmere er jo å bygge din egen browser, eller en plugin til en eksisterende browser. Da kan du lage den slik at den bruker tilfeldige proxyservere (som du har angitt fra før) for hver link, og laster ned de elementene som trengs for å lese siden.
Sitat av cyberlol
Hvis du bare skal bruke det til nettleser så er det jo sånn at nettleseren mottar jo alle linkene til bilder og andre elementer som evt måtte befinne seg på den siden. det du kan gjøre hvis du er filnk til å programmere er jo å bygge din egen browser, eller en plugin til en eksisterende browser. Da kan du lage den slik at den bruker tilfeldige proxyservere (som du har angitt fra før) for hver link, og laster ned de elementene som trengs for å lese siden.
Vis hele sitatet...

Oi, tråden var jo bare 5 år gammel :