Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 720
Jeg har lastet ned MSN Live Messenger nå, men funker ikke å logge inn Vet noen hvorfor? Hadde Messenger 7.5 før, og der går det ann å logge inn, men ikke MSN _LIVE_ Messenger.. Hvorfor? ;/ Har aldri hatt det før..
Søk
Vennligst forleng meldingen din til minst 10 tegn.
Trådstarter
19 0
Jeg har lastet ned MSN Live Messenger nå, men funker ikke å logge inn Vet noen hvorfor? Hadde Messenger 7.5 før, og der går det ann å logge inn, men ikke MSN _LIVE_ Messenger.. Hvorfor? ;/ Har aldri hatt det før.. Jejejejjeeje
Sitat av Toomy
Jeg har lastet ned MSN Live Messenger nå, men funker ikke å logge inn Vet noen hvorfor? Hadde Messenger 7.5 før, og der går det ann å logge inn, men ikke MSN _LIVE_ Messenger.. Hvorfor? ;/ Har aldri hatt det før..
Vis hele sitatet...
Tror du er nødt til å registrere deg hos microsoft for å kunne logge deg på. man måtte i hvertfall det når det var betaversjon, så jeg registrerte meg. men jeg vet ikke om det gjelder nå lenger.

Note: Det kan også være at brannmuren din har blokkert programmet.
Sist endret av cyberlol; 27. oktober 2006 kl. 08:47.