Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1040
Heisann... Sitter nå med en Nokia N95, og den har en slik stygg meny på forsiden som viser kontakter, mld, kalender, internett, media og kart, pluss WLAN søk...

Noen som vet hvordan jeg fjerner denne menyen?

Takker for alle svar!!

-Viva
Har ikke kabel / bluetooth tilgjengelig akkurat nå, men skal se på det når jeg kommer hjem, utenom hvis det er noen som har en annen løsning på problemet mitt. Før jeg gjenopprettet mobilen til fabrikkinstillinger så var ikke den menyen der, men det var heller ingen andre temaer enn de som er standard.
Mener du kan gå innpå innstillinger å endre mellom noen default designs også. Prøv å utforske litt ved innstillingene?
Har prøvd i ca. 30 minutter nå
Den bare vil ikke bort

Ingen som har noen råd å gi? Det irriterer meg noe så sinnsykt :P

Edit: fikk den bort, gikk på verktøy -> instillinger -> generell -> tilpasning -> slå av aktiv ventemodus

bare sånn i tilfelle noen andre lurer på det samme
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Bruksanvisning er den første veien og gå. Den ligger på nokia.no om du ikke har den i hende.
Faglært idiot
sengetøv's Avatar
ahh, husker min n95

du må inn i aktiv sparemodus eller noe og trykke på noe der

husker ikke helt hvor den ligger hen men er ikke vanskelig å finne.
du må ta av aktiv ventemodus. men hvorfor vil du t av det? er mye mer awesome å ha den menyen der enn et annet random bakgrunnsbilde du synes er kult i 2 dager.
Innstillinger - Generell - Tilpasning . Ventemodus - AV

Prøv der