Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 744
Har lastet ned Win7 Ultimate. Alt funker greit, bortsett fra internett. Gaming går bra, og mange ganger kan jeg surfe uten problemer. Men noen ganger tar det år og dag før jeg kommer inn på en side, og når jeg skal laste ned noe, er hastigheten på 15-20.000 Byte. Noe som har peiling på dette? Har ikke hatt dete problemet før. På forhånd takk.
Har du installert driver for netverkskortet ditt?
Low
Trådstarter
Sitter på kabel, trenger jeg det da? :S
Sitat av Low Vis innlegg
Sitter på kabel, trenger jeg det da? :S
Vis hele sitatet...
Jepp, det gjør du. Gå til Windows Update og sjekk om det er noen oppdateringer, den burde finner driveren og laste den ned.
Low
Trådstarter
Har lastet ned alt som er å laste ned derfra..er det noen sjanse for at driveren ikke er der, og jeg ikke har lastet den ned?
Vist du har et gammelt nettverkskort så kan det henne det ikke ligger i lista for drivere W7 _burde_ finne.
Jeg måtte laste ned driverne manuelt.

Ta du å gjør det samme
Low
Trådstarter
PC'en er 2 år gammel. Kan se om jeg finner noen drivere, men da må jeg ha navnet på kortet..noen andre måter å finne ut på bortsett fra å skru opp hele PC'en?
Sist endret av Low; 24. november 2009 kl. 21:38. Grunn: skrivefeil =3
Last ned pc wizard, funker fjell
sjekk nå bare i datamaskinbehandling om driveren mangler eller ikke ffs :P høyreklikk på min datamaskin - behandle.
Low
Trådstarter
Takk for hjelp, men drivere er allerede installert, ser det ut til. Muligens at noen andre tar hele nettverkslinja - hvordan gir man seg selv førsteprioritet?
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Høres ut som noen i huset/bygningen din laster ned torrents og overbelaster nettet.
Low
Trådstarter
Tviler, er den eneste i huset som driver med sånt fortsatt, noen tips for å gi seg selv førsteprioritet?
Jeg vet ikke om dette er relevant, men jeg har merket at linja generelt sett er _litt_ tregere enn vanlig når jeg laster ned, men når torrentene er fullførte, og jeg laster opp, går nettet noe så inn i granskauen treigt.

Kanskje dette er problemet ditt?
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Jeg vet ikke om dette er relevant, men jeg har merket at linja generelt sett er _litt_ tregere enn vanlig når jeg laster ned, men når torrentene er fullførte, og jeg laster opp, går nettet noe så inn i granskauen treigt.

Kanskje dette er problemet ditt?
Vis hele sitatet...
Hurra for asynkrone linjer heter det.
Sitat av Low Vis innlegg
Takk for hjelp, men drivere er allerede installert, ser det ut til. Muligens at noen andre tar hele nettverkslinja - hvordan gir man seg selv førsteprioritet?
Vis hele sitatet...
Selv om driveren er installert, så kan det henne den er utdatert og ikke hilser like godt i handa på Windows 7 som i xp etc.

Så ta å laste ned den nyeste driveren vist du finner den, kan være en god start iværtfall