Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1889
Kompis av meg har nettopp vært i Thailand, der handla han et smykke til sin kjære venn(les: meg!).

Han fortalte meg at det var ekstremt mye billigere for bearbeidingsarbeidet som blir gjort der nede, derav mye billigere å handle sølvsmykker og div annet snacks.. Vi er intresserte i å finne ut hva samme smykke(med tallkoden til Sølv inngravert på låsen, så det er i ekte sølv..) ville kosta i vårt kjære land, Norge!
Legger ved et bilde hvor smykket ligger rundt en RENATI boks(fordi alle vet hvor stor den er, ca) så kan dere gruble for dere selv å fortelle meg hva dere tror smykket ville kosta her hjemme!

http://home.no/sexylim/042.jpg
Vei det, og sjekk på norske siden hva anker sølvkjeder av tilsvarende vekt koster.
Eller spør en Gullsmed.
Koster nøyaktig 700kr.
Sitat av Melodrama Vis innlegg
Koster nøyaktig 700kr.
Vis hele sitatet...
Jeg har en ganske lingdende og betalte 450 kr.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Med et såpass foggy bilde? Slenger meg på Melodrama, dog jeg tror jeg så et på tilbud til utrolig 695..

Nei, har du sjekket om det er ekte sølv? (Hvordan gjør jeg det a'? Du googler det.)
Et sporsmol for en Gullsmed, ikke nFF
Tr1pp3r's Avatar
Trådstarter
nFF vet alt!
Står da vitteligen i første post at jeg har sjekka om det er ekte, og ja.. Det var det!
Står 925 på låsen...
Det som blir skrevet på ting kjøpt i boder i Thailand behøver ikke nødvendigvis å stemme. Stikk til en gullsmed du, hvis du vil vite nøyaktig.
greit det står 925 på låsen som iofs kan være ekt emen hva med resten

gullsmed er nok det sikkreste for og sjekke opp ordentlig
Du må veie det!
Men ut ifra det dårlige bildet ditt vil jeg tippe 1200,-
925 er sterlingsølv, vil vel være enig med de som sier 700 her... Ingenting spesielt med arbeidet.