Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 5417
hei, har nå fått nok av alle så tror jeg er 14-15 år, ønsker å se eldre ut men vet ikke hvordan, jeg er ikke soss, emo eller noe sånt er helt normal vil jeg påstå, jeg er 16 år, er desverre også feit.
har prøvd å søke, men fant ingenting.

noen tips hvordan jeg kan se eldre ut?
takker for alle svar.
Store folk ser best ut i store klaer, alla en buss-kondukt0r, alla en slags showstarter med flosshatt, det er den looken som virkelig skriker I AM LEGEND, og da resulterer i en look som gir en illusjon at du er "eldre". Men for all del, lykke til!

my 5 stoned cents
At folk tror du er et eller to år mindre enn du egentlig er i tenåringstiden er da helt normalt. Jeg har alltid hatt det samme problemet, siden jeg er veldig lav og har et "ungt" ansikt. Også kalt babyface. Jeg er nå snart 19 år og har anlagt litt skjegg, så mitt problem er fikset. xD

Et tips som hjalp meg da jeg hadde det problemet var å forandre klesstil. Se hvordan andre gutter i 20 årsalderen kler seg, og prøv å kopier deres stil litt. Ikke gangsterstilen, ikke sossestilen eller emostilen, men den normale stilen du allerede har, bare med en liten twist.

Du kan også prøve å forandre på håret. Bruk litt ekstra voks og form det som sagt på samme måte som du ser eldre gutter gjør det. Prøv å følg med på mote når det gjelder både hår og klær, selv om det høres litt gay ut.
flott, takker for flotte svar
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Lykke til, jeg er 25 og har enda ikke skjeggvekst.
Sitat av cbg90 Vis innlegg
Store folk ser best ut i store klaer, alla en buss-kondukt0r, alla en slags showstarter med flosshatt, det er den looken som virkelig skriker I AM LEGEND, og da resulterer i en look som gir en illusjon at du er "eldre". Men for all del, lykke til!

my 5 stoned cents
Vis hele sitatet...
Hadde han spurt "hvordan blir jeg mest mulig mobbet" så hadde svaret ditt vært perfekt!!1!
OMG SUIT UP!
Gå med dress hver dag er den perfekte "Bli eldre" måten
Da er det bare håret ditt som avslører deg, ikke gå med bandana, og ikke gå med joggesko, og for all del ikke ha krazyfrogg ringetone, da skal det gå fint.
Hm. Jeg er nesten nøyaktig dobbelt så gammel som deg, og jeg syns det er helt fint om folk innimellom tror jeg er nedi 20-åra et sted. Ingenting er hyggeligere enn å bli spurt om leg på polet, eller jo selvsagt; å bli spurt om leg i butikken (skjedde en gang for noen år siden, og jeg husker det fremdeles)

For å si det enkelt - ikke bekymre deg om det.

Anbefaler heller at du nyter de årene der så mye du kan, eldre kommer du til å se ut i mange år samme hva.
Kjøp klær på dressmann.
Greit at du vil se eldre ut når du er 16, men ikke så kult når du er 2o og ser ut som om du er 30
Nyyyyt det! Kanskje du slipper unna med å betale barnebillett på buss, t-bane etc
Tren 2-3 40min økter om dagen, og bli stor. The end.
Sist endret av d0nk3y; 1. mars 2009 kl. 13:42.
Kan jo alltids bruke løsbart