Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 924
Hei!

Det er sånn at jeg har spilt mange forkjellige spill, men jeg blir veldig fort lei av dem.
Jeg liker å spille dem, men etterhvert så syns jeg alle spill blir kjedelig.
Det kan bare ta for eks 2 timer med Fallout 3 så syns jeg spillet var utrolig kjedelig.
Jeg savner den spenningen/ gleden av å spille, sist gang jeg hadde den var da jeg spilte cs 1.6 for 2 år siden.

Så har noen tips hva man kan gjøre får å få den gleden tilbake?

Takker for svar
Du kan spille MMORPG-spillet Real Life, har hørt at grafikken er vanvittig bra.

Eller så kan du prøve diverse plattform/action spill, Devil May Cry 3 er ganske grei
Би-2
Dr.Feelgood's Avatar
Trådstarter
Sitat av Melodrama Vis innlegg
Du kan spille MMORPG-spillet Real Life, har hørt at grafikken er vanvittig bra.

Eller så kan du prøve diverse plattform/action spill, Devil May Cry 3 er ganske grei
Vis hele sitatet...
Ok skal sjekke Devil may cry 3, men spill som jeg har hatt litt glede av er som for eks Left 4 dead og Gears of war 2, noen som vet lignende spill til Xbox360?
Nja, Halo 3? Har hatt det siden det kom ut og spiller i gjevne mellomrom med samme gløden.
gå tilbake til gammle klassikere som Final Fantasy 7.
Gleden med spill blir mindre jo flere spill man laster ned og spiller gjennom. Laster du ned omtrent alt som finnes av det som kommer er det ikke rart at gleden forsvinner, fordi mengden man føler man må konsumere blir for stor. Kjøp deg en konsoll (ikke chippa!), les magasiner og tester som anbefaler ett enkelt spill, spar penger og kjøp akkurat dette spillet som du da har gleda deg til i lang tid.
Sist endret av DonTomaso; 15. februar 2009 kl. 01:33.
Би-2
Dr.Feelgood's Avatar
Trådstarter
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Gleden med spill blir mindre jo flere spill man laster ned og spiller gjennom. Laster du ned omtrent alt som finnes av det som kommer er det ikke rart at gleden forsvinner, fordi mengden man føler man må konsumere blir for stor. Kjøp deg en konsoll (ikke chippa!), les magasiner og tester som anbefaler ett enkelt spill, spar penger og kjøp akkurat dette spillet som du da har gleda deg til i lang tid.
Vis hele sitatet...
Det er akkurat det som skjer ja! Har en modda xbox 360 og har lastet ned nesten alle de nyeste spillene, og det eneste som har runnet og likte er Gears of war 2 og F.E.A.R. 2 .
Men da må jeg bare slutte å laste ned alle spillene som finnes til Xbox, ogheller konsetrere meg om en og en spill.
Jeg anbefaler F.E.A.R og alle expansion pakkene til det! sinnsykt bra spill, spennende å nervepirrende absolutt hele tiden, å man forventer hele tiden at noe skal skje!
Det som gjør at min glede over spill også omtrent er borte er at mange av dagens spill er så helvetes lange. Jeg gidder rett og slett ikke bruke 80-100 effektive timer på å spille gjennom et spill, selv hvor bra det eventuelt er. Personlig mener jeg at 10-20 timer er mer enn nok. Når det gjelder spilleglede har jeg både Wii og en PC, men de beste opplevelsene de siste åra har jeg fått på DS-en. Phantom Hourglass, Mario & Luigi - Partners in Time, Dragon Quest Heroes og Professor Layton and the Curious Village er virkelig fantastiske spill.
Enig med DonTomaso når det gjelder at dagens spill er litt for lange...

Men 10-20 timer er vel litt for tynt?
Er jo kjedelig vist du bruker bare 2-3 dager på å spille det ut!

Vist storyen i spillet skal være bra, så må jo nesten spillet være langt, og vist man skal få noe ut av en skikkelig bra spilleopplevelse, så må det jo nesten være litt mere enn 10-20 timer spilletid tilsammen mener iværtfall jeg.

Men som sagt så anbefaler jeg F.E.A.R på det terkeste, de er ikke sæli lange, men på noen ceckpoints er det litt vanskeig så man må nesten bruke litt lengere tid... Og i tilleg når du har klart første spillet, så MÅ ma bare ha neste expansion packen, så man går liksom aldri lei det, iværtfall ikke jeg

og jeg må erlig innrømme at jeg satt nesten 10-16 timer i strekk (med pause til middag, dass, lunsj etc.)
Men jeg mener det er verdt det når man har gleden av et sinnsykt bra spill.

Og det som er bra med det, er at det er sinnsyk bra multiplayer mode!
Kan minne litt om CS eller CS;S egentlig
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Painkiller er timevis med fun, og kan spilles om og om igjen.

Samme gjelder egentlig Dead Space, og det finnes til Xbox også.
Би-2
Dr.Feelgood's Avatar
Trådstarter
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Painkiller er timevis med fun, og kan spilles om og om igjen.

Samme gjelder egentlig Dead Space, og det finnes til Xbox også.
Vis hele sitatet...
Ja har vurdert Dead Space men så lasta jeg ned demoen og den var ganske dårlig. Men det kan godt være at bare demoen er sånn.
Jeg kan anbefale Zero Punctuation fra Escapist Magazine, som er temmelig kresen, og flink til og luke ut spill som er repetative eller som man kansje har spilt før, bare med en annen tittel.
http://www.escapistmagazine.com/vide...ro-punctuation

Fyren er også temmelig morsom.