Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1076
http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk_politics/7870049.stm

I Storbritannia har det blitt satt i gang en etterforskning om statsborgeren Binyam Mohamed ble torturert mens han satt i Guantanamo bay fengslet. USA derimot likte ikke dette her og har truet Storbritannia med at om de ikke avslutter etterforskningen så vil de ende etterretnings samarbeidet deres.

Det er jo klart at de er skyldige i dette, når de lager så mye ut av å ende etterforskningen. De kunne jo like gjerne skrevet med store bokstaver i panna "We did it"

Jeg synes det hadde vært jævlig bra om Storbritannia bare sa "Fuck you!" og fortsatte etterforskningen. USA skal ikke få lov til å holde på sånn!
Selvfølgelig burde de ansvarlige bli holdt til ansvar for handlingene sine når det er snakk om brudd på menneskerettighetene av slike dimensjoner.
Ved og komme med en slik respons på etterfoskningen er det dog mulig at de skader sitt eget ry og rykte mer en en slik etterforskning ville gjort.
Jeg syntes storbritania burde fortsette etterforskningen, De "lager" kansje lovene, men de står ikke over dem.

Selvfølgelig burde de ansvarlige bli holdt til ansvar for handlingene sine når det er snakk om brudd på menneskerettighetene av slike dimensjoner.
Ved og komme med en slik respons på etterfoskningen er det dog mulig at de skader sitt eget ry og rykte mer en en slik etterforskning ville gjort.
Jeg syntes storbritania burde fortsette etterforskningen, De "lager" kansje lovene, men de står ikke over dem.
Sist endret av Hardcore; 9. februar 2009 kl. 10:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sett The Road To Guantanamo? Anbefalles!