Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1817
Vurdere å ta opp wow gaminga igjen ettersom det er ferie. Har ikke spilt etter 4.1 og vet mye har forandret seg i løpet av den siste tiden. Jeg har en warrior og en druid på 85 og skal for det meste gå pvp. Hvem burde jeg starte å game på, eller burde jeg evt levle en ny en hvis begge suger?
Er det lenge siden du har spilt vil jeg anbefale og spille opp en ny.
Dette er fordi det er mye nye quests, duengns osv som du går glipp av dersom du spiller på gamle karakterer.

En ting til er at gearet ditt er nok utdatert.
Ville anbefalt deg å spille noe du liker istedenfor Favorite of the month ( eller hva det heter).
Arcane/Frost Mage er jo Blizzard's sin favoritt akuratt nå. Makan til OP klasse skal du se lenge etter.
Sist endret av Fusjon; 22. juni 2011 kl. 18:14.
Trådstarter
11 4
Sitat av Zaim Vis innlegg
Ville anbefalt deg å spille noe du liker istedenfor Favorite of the month ( eller hva det heter).
Vis hele sitatet...
Liker begge to ganske godt, men gidder ikke å starte med en class hvis den er nerfa til helvete.
Feral \ Resto druid er chill og pvp'e med.
85 pvp er totalt homogenisert og ødelagt. Har ingen ting å si hvilken class du er, alle kan gjøre det samme bare at spellsa har forskjellig navn. Lvl 70 pvp er det fortsatt liv i! Sykt moro, rogue, paladin eller resto shaman som gjelder der, er selv warlock og knuser med det Så alt går.
Kan legge til at på 85 er burst dmg fjerna totalt, så det er nær umulig å ta en healer før han er oom. Where's the fun?
Sist endret av Doc. Lester; 22. juni 2011 kl. 18:24.
Paladin på 85 er på helt på trynet...
Var i guild med en kar som hadde 0 skill men greide å komme seg til 2.2k rating og han sa selv at det var ikke fordi han var "god" men var bare faceroll med Hpala opp dit..

Lvl 70 pvp er etter min mening ødelagt..
For det første tar det deg vel ett par timer å komme i en bg..
ser også at feks feral druid er veldig op samt mages og er ikke mye gøy.
Litt off topic, men en alt for fristende tanke i forbindelse med at det er nevnt at alt har blitt så jevnt og likt:
Blizzard skulle lagt ut en nedlastbar versjon av originale WoW.
Dvs, cap lvl 60, og at alle har de originale unike egenskapene for hver rase og klasse.
Jeg spiller enda, men en WoW-nostalgic version 1.0 hadde vært digg for oss som har holdt på noen år.

On topic: jeg tror druiden din er mest verdt å kjøre pvp med nå om dagen, av de karakterene du nevnte
Superlurker
merulz's Avatar
Sitat av Fusjon Vis innlegg
Arcane/Frost Mage er jo Blizzard's sin favoritt akuratt nå. Makan til OP klasse skal du se lenge etter.
Vis hele sitatet...
Trenger ikke se lengre enn rogue.
Kjør hva enn du syntes virker morsomt, om du er etter FOTM kan du bare gå innom arenajunkies.com og se rankingen der. Du får en god ide om hva som er OP/underpowered.
Spill noe du selv syntes er morsomt!
Hvis du vil være litt op pvp, så anbefaler jeg Warrior eller DK
Du burde satse som Feral druid med hensyn til patch 4.2. Det har blitt spådd at de blir en av de mest sykeste classene arena wise grunnet all damage buffen de får. Ellers fungerer Warrior alltid (kjør TSG i 3s og få 2,2k rating på null tid). Personlig så ser det ut som at Elemental/Enhance shaman blir tingen for min del å gå i neste patch.
er 100% enig med de som sier at du burde spille det som er mest morsomt. World of Warcraft er et spill, ikke en konkurranse. behandler du det som sistnevnte opsjon, vil du fort bli lei. assosier det heller med noe gøy. det er mer belønnende i lengden.
Sitat av Zaim Vis innlegg
Ville anbefalt deg å spille noe du liker istedenfor Favorite of the month ( eller hva det heter).
Vis hele sitatet...
Flavor of the month. Stammer fra iskremyrket.


Personlig har jeg en feral som jeg slutta å spille på når Blizzard kuttet av labbene på min stakkars katt, men de har delvis lappet dem sammen og gitt mulighet for å bryte roots med stampeding roar/dash. Usikker på når du sluttet med klassen og hva slags spec du bruker primært til druiden, men feral er på vei til å bli en grei klasse igjen. Drit i Warrior, alt for mye frustrasjon.

Ville anbefalt deg å levle på nytt, det er morsomme quests i disse dager. Spesielt 1-60.
of-topic :
For deg/dere som er interisert i en vanilla server så har du jo www.wow-one.com
project feenix vanilla. veldig stabil server til privatserver å være. nesten alt fra ZG-AQ40 er perfekt skriptet. og de som ikke var mulige for de å scripte(bla razorgore(1'st bossen i BWL) har fått custom scripts ol.)


on topic:
Atm er jo Feral druid ganske nice i pvp. arms warrior er overpowered i battlegrounds men er for det meste oppbrukt i arena.
for PVP ville jeg gått for feral drood.
Er mange svar her som er helt på trynet, beklager.

Jeg spiller selv druid og har pvp'et aktivt før.
Feral druid har en sinnsyk base damage, og egner seg utrolig bra som burst. Men for å spille feral druid høy rating så trenger du en del macros evt addons som lar deg tracke instant cyclone etc.

Alt dette finner du på Elitejerks.com eller mmo-champion.com

Druid er en utrolig morsom klasse, både PvE og PvP - spesielt fordi du kan spille de fleste roller. DPS, Tank, Healer.

Jeg ville anbefalt deg å prøvd deg på druiden din, 4.2 er live neste uke og da kan du kjøpe alt av Vicious pvp gear for Honor, så cap deg til 4000 (maksimalt) før det kommer ut slik at du kan begynne å kjøpe pvp gear med engang!
For å kjøpe det nye pvp gearet trenger du (husker ikke helt) 11400 conquest points FØR du kan begynne å kjøpe gearet. Hvis jeg har forstått det riktig så kan du beholde de 11400 du tjener, slik at når du har nådd det så får du fort kjøpt 5/5 med en gang.

Feral får en liten buff i 4.2 (28 juni) og balanserer ut damagen mer.

Skal du være healer og facerolle, gå holy pala.

Sitat av alexanderb Vis innlegg
er 100% enig med de som sier at du burde spille det som er mest morsomt. World of Warcraft er et spill, ikke en konkurranse. behandler du det som sistnevnte opsjon, vil du fort bli lei. assosier det heller med noe gøy. det er mer belønnende i lengden.
Vis hele sitatet...
Sant nok, men så har du oss som ser på spillet som en konkurranse. Jeg personlig må vite alt om classen min og gjerne også om andre classes slik at jeg kan yte maksimalt. Hvor morsomt er det å spille en klasse du ikke kjenner 100%?
Sist endret av Wadosa; 23. juni 2011 kl. 18:44.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Force protection
ShaolinMonk's Avatar
Du har en feral, finnes ikke mer op damage for øyeblikket, forøvrig så er warrior også bra. Hvorfor rolle ny ? De fleste classes fungerer greit i PvP, hvis du har noe i topplokket