Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 832
Hva er den beste måten å koke malfin til iv bruk?
Noen omtaler doll som vanskelig, men aldri hatt noe problem der. Så hva er forskjellen med malfin? Hjelphjelp
Samme prosedyre vil jeg tro. Ikke at jeg anbafaler å gjøre det. Tryggere å boofe enn å skyte hvis du først skal gjøre det.
Sist endret av FriFugl; 1 uke siden kl. 22:31.
Nå er det vel allerede gjort?
Om så, gi gjerne tilbakemelding.

Mange år siden jeg har rørt de, men den gang tilberedte jeg den som dolc, mener jeg. Ganske sikker.
Vask av det ytterste laget, knus og gi en kjapp kok. Filtrer med hjulfilter, eller sprut løsningen i munnen.
Sist endret av SkammeligNykter; 1 uke siden kl. 08:40.
Malfin har ett blankt belegg under den vite fargen.
Enkelte tørker av den blanke, på lik linje med det vite, men det er unødvendig.
Gjør som med doll, ta av farven, 7,5ml vann, kok som doll men noe lenger.
Rundt 4 ml løsning.
Kjøl å bli frisk.

Akkurat som doll, bare enkelte som som har andre oppfatninger av malfin.
Sannheten er at malfin er ett synonym preparat, får du skrevet ut doll, som meg, lønner det seg å hente malfin, da de fortsatt bruker morfinsulfat, ikke morfinsulfatpentahydrat.

Mine vann forslag, er basert på at da jeg brukte utstyr, lå jeg på rundt 300 mg pr skudd.
Men ikke knus dem, hjelp, bruk sigfilter, evt ett grønt heroinfilter oppe på sigfilteret igjen.
Da er du sikker på ikke å få frossan.
Sist endret av slitenRealist; 1 uke siden kl. 09:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
9 1
Det er ikke gjort enda. Så stressa er jeg ikke. Men alt pratet om gele osv fikk meg til å tenke på de nye oxyene som er særdeles vanskelige å koke. Doll derimot er jo en enkel sak. Så er det samme prosedyre og like enkelt er det ikke No stress. Bare andre søk her inne på malfin gjør meg tvilende. Får det til å høres som nærmest umulig

Uten noen form for toleranse trenger jeg maks 60 mg, til og med det er kanskje å dra det langt. Aner ikke hva grønt heroin filter er og ikke har jeg tilgang sikkert. Det får duge med siggfiltrr eller/og bomull
Sist endret av EdMunch; 1 uke siden kl. 15:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av slitenRealist Vis innlegg
Malfin har ett blankt belegg under den vite fargen.
Enkelte tørker av den blanke, på lik linje med det vite, men det er unødvendig.
Gjør som med doll, ta av farven, 7,5ml vann, kok som doll men noe lenger.
Rundt 4 ml løsning.
Kjøl å bli frisk.

Akkurat som doll, bare enkelte som som har andre oppfatninger av malfin.
Sannheten er at malfin er ett synonym preparat, får du skrevet ut doll, som meg, lønner det seg å hente malfin, da de fortsatt bruker morfinsulfat, ikke morfinsulfatpentahydrat.

Mine vann forslag, er basert på at da jeg brukte utstyr, lå jeg på rundt 300 mg pr skudd.
Men ikke knus dem, hjelp, bruk sigfilter, evt ett grønt heroinfilter oppe på sigfilteret igjen.
Da er du sikker på ikke å få frossan.
Vis hele sitatet...
Siggfilter? HJULFILTER heter det når man skal skyte piller. Bruker du siggfilter er det nesten like greit å la være å filtrere.
Okei, det var en litt stor overdrivelse, men du jeg regner med du forstår hvor jeg vil. Siggfilter er vel den dårligste løsningen som er. En dott fra bomullspads filtrerer langt bedre.
Trådstarter
9 1
https://www.apotek1.no/produkter/bd-...100stk-974569p
Disse bør da sammen med bomullsfilter gjøre jobben? Så skal jeg droppe siggfilter. Hjulfilter er ikke å få tak i her og gidder ikke vente 2 uker på posten heller.

Sitat av slitenRealist Vis innlegg
Malfin har ett blankt belegg under den vite fargen.
Enkelte tørker av den blanke, på lik linje med det vite, men det er unødvendig.
Gjør som med doll, ta av farven, 7,5ml vann, kok som doll men noe lenger.
Rundt 4 ml løsning.
Kjøl å bli frisk.

Akkurat som doll, bare enkelte som som har andre oppfatninger av malfin.
Sannheten er at malfin er ett synonym preparat, får du skrevet ut doll, som meg, lønner det seg å hente malfin, da de fortsatt bruker morfinsulfat, ikke morfinsulfatpentahydrat.

Mine vann forslag, er basert på at da jeg brukte utstyr, lå jeg på rundt 300 mg pr skudd.
Men ikke knus dem, hjelp, bruk sigfilter, evt ett grønt heroinfilter oppe på sigfilteret igjen.
Da er du sikker på ikke å få frossan.
Vis hele sitatet...
Ikke knus sier du? Altså bare vaske de ytterste lagene å koke den hel? Kjører maks 60 mg, sikkert mindre pga 0 toleranse, men 5-6 ml vann er vel fortsall greit for å tynne det litt ekstra ut ettersom de sier det blir så tykt med malfin..
Sist endret av EdMunch; 1 uke siden kl. 16:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av EdMunch Vis innlegg
https://www.apotek1.no/produkter/bd-...100stk-974569p
Disse bør da sammen med bomullsfilter gjøre jobben? Så skal jeg droppe siggfilter. Hjulfilter er ikke å få tak i her og gidder ikke vente 2 uker på posten heller.



Ikke knus sier du? Altså bare vaske de ytterste lagene å koke den hel? Kjører maks 60 mg, sikkert mindre pga 0 toleranse, men 5-6 ml vann er vel fortsall greit for å tynne det litt ekstra ut ettersom de sier det blir så tykt med malfin..
Vis hele sitatet...
Hjulfilter får du på brukerutstyr.no.
Men ja, .bomullspads er helt ok. Selv ville jeg filtrert flere ganger.
Sist endret av SkammeligNykter; 1 uke siden kl. 19:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
9 1
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Hjulfilter får du på brukerutstyr.no.
Men ja, .bomullspads er helt ok. Selv ville jeg filtrert flere ganger.
Vis hele sitatet...
Ved så sjelden bruk som jeg har er det ingen hensikt å bestille men takk for tips. Disse skulle de hatt tilgjengelig på apoteket. Av hensyn til anonymitet ønsker jeg ikke gå på brukerutstyr utleveringen til kommunen heller så det får duge med pads og hjemmelaget kokekar 👌