Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 718
Nå har det seg slikt at man kjeder seg temmelig mye i det dårlige været, så jeg lastet ned den "gammle" slagern Max Payne (1&2), sidenjeg egentlig aldri har prøvd spillene, men har hørt mye bra om dem.

Etter jeg hadde lastet ned de to imagesene, mountet jeg det første i Deamon Tools. Etter å ha installert det og 1,5 patchen startet jeg spillet. Først, så jeg på introen og så ble hele skjermen svart. Så gikk den tilbake til windows. Der fikk jeg beskjed om å sende feilrapport til microsoft.

Jaja, tenkte jeg. Så prøvde jeg da på å instalere Max Payne 2. Der gjorde jeg det samme som jeg skrev over. Etter å ha gjort meg forstått med kontrollene startet jeg spillet. Der kom det først litt bakruns historie, så skjedde det samme som på 1ern. Skjermen ble svart, så fikk jeg den jævla beskjeden om å sende feilrapport.

Jeg har installert alle mulige drivere og DirectX som jeg har kommet over.

Er det noen som har noen råd om hva jeg må gjøre får å få ihvertfall en av de to spillene til å funke?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Dersom du kjører Vista ville jeg prøvd å starte spillene i kompatibilitetsmodus for XP f.eks, eller 2000.
Prøv også en annen crack/fixed exe. Dersom du oppdaterer spillet må du passe på at du har en fixed exe som passer til den versjonen du oppdaterer til. GameBurnWorld har mye bra.
Sist endret av froskenfredrik; 7. august 2007 kl. 01:58.
Lasta ned en god del versjoner av Max Payne 1, som jeg eller noen andre ikke fikk til å funke. Selv ting som folk påsto "funka før". Men fant helt tilfeldig en Max Payne hos en jeg fikset maskinen til, som funka fint. Ionow why. Prøv litt forskjellige cracks er kanskje løsningen...
Det har hendt at det ikke er nok å copy'e bae cracken til mappa der hvor .exe ligger. Det hender at man av en eller annen grunn må ha key gen i den mappa og (Har hverftall skjedd med meg.)