Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1065
Noen som vet om et bra brenneprogram som er freeware? Brenneren på den nye maskina mi er den første brenneren jeg har hatt som kommer uten Nero. Og de gamle Nero utgavene jeg har funker ikke i Vista... *sigh*
Kanskje Ultimate CD/DVD Burner 3.0 by MISPBO Technologies er no' for deg?

http://i1.tinypic.com/4yukcqq.gif
Sist endret av Turbolego; 8. september 2007 kl. 17:43.
Dette kanskje? Se forøvrig Google.
kombinasjonen cdburnerxp.se og imgburn er helt uslåelig i windows XP, cdburnerxp.se er tho ikke så glad i Vista enda.
Her er en liste over cd/dvd brenne-programmer for Windows Vista (only!)

Den eneste som er "Freeware" på den sistnevnte lista, er Free Easy CD DVD Burner - 1.2.43

Sist endret av Turbolego; 8. september 2007 kl. 17:56.
Takker! Nå har jeg vært igjennom så mye søppel, og ting som ikke funker og ting som krever pengene etterpå... Jupp, cdburnerxp har jeg prøvd, den spydde på Vistaen min... Ikke bokstavelig talt.
Kanskje noe annet av det dere har lista vil funke fint...
til orientering, nero funker som fjell til vista, free demo nyeste versjonen, vill du har full versjon aka cd key er vell ikke det noe problem heller.. goooogle all the way
@empty_other: Funka noen av de brenne-programmene ovenfor?

Hvis ikke, prøv Express Burn 4.04 fra twocows.com, den er gratis!

OS: 98 / NT / 2k / Me / XP / 2003 / Vista
Vis hele sitatet...
Sist endret av Turbolego; 9. september 2007 kl. 00:22.
Niks. Ihvertfall ikke på min maskin, til mitt bruk. Oppgaven: Kopiere en AudioCD. Ingen av freeware programmene jeg prøvde ville gjøre noe så enkelt. Noen kunne hvis jeg hadde hatt 2 cd-stasjoner (tror jeg). En kunne lage et image som en bin/cue fil, men kunne kun brenne iso filer :/ . En nekta å samarbeide med Vista. En annen bare krasja. Huepine... Noe så enkelt som en knapp som sier "Kopier CD" burde vært et kult program.. Vel, får vel pirate Nemo da...
Vet ikke åsen audiograbber fungerer på vista men du kan prøve?

Sjekke om magiciso/magicdisk fungerer i vista?

Veldig greie programmer. Bruker audiograbber ganske ofte. (er en sikkelig metal freak)
Om de fungerer i vista vet jeg ikke..
ashampoo burning studio
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av ztaale
kombinasjonen cdburnerxp.se og imgburn er helt uslåelig i windows XP, cdburnerxp.se er tho ikke så glad i Vista enda.
Vis hele sitatet...
Dette var et skikkelig drittprogram! Henger for hver eneste CD jeg skal brenne, og jeg har XP. Det funket fint første gang jeg brant, så har det klikka hver eneste gang etter det. Karakter = 1
burn4free har jeg altid brukt.. synes det er best