Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2626
heisann.

en kompis anbefalte meg en røyke metode, som han sa ga deg mer ut av hasjen.

metoden:

legge en bønne bit i brønnen.
tenne den og suge in og fylle flasken med røyk.
dekke brønnen slik at hasj klumpen slukner.
bli ferdig med røyken.
tenn på ny og forsett til det bare er aske igjen.

men den blir jo tent på mange ganger, gjør dette noe med bønnen?


noen som vet om dette funker ?
Er vel bare å prøve, så finner du ut av det.
Får jo ihvertfall i deg ALT den klumpen inneholder, fra godt til vondt. Men stein blir du!
Om det gjør noe med bønnen? -Ja, det skal jeg si deg. Den blir magisk forvandlet til aske
Sist endret av Prognisse; 26. oktober 2010 kl. 18:55.
Sitat av ivingman90 Vis innlegg
heisann.

en kompis anbefalte meg en røyke metode, som han sa ga deg mer ut av hasjen.

metoden:

legge en bønne bit i brønnen.
tenne den og suge in og fylle flasken med røyk.
dekke brønnen slik at hasj klumpen slukner.
bli ferdig med røyken.
tenn på ny og forsett til det bare er aske igjen.

men den blir jo tent på mange ganger, gjør dette noe med bønnen?


noen som vet om dette funker ?
Vis hele sitatet...
Om du sparer så veldig mye på å kvele gloa er jeg ikke så sikker på, men det er mulig å røyke på denne måten. Selv får jeg ikke samme effekten når jeg røyker det rent og når jeg røker det rent smuldrer jeg det opp. Og om jeg har, blander jeg inn litt pot, men jeg foretrekker som sagt å ha tobakk i mekket.
Skal du røyke rent bør du klippe opp småbiter å røyke, istedet for en stor klump. Lettere å få det til å gløde med mange små klumper.
Den eneste forskjellen jeg merker er at jeg ikke får det lille tobbakkskikket de første par minuttene.
Ja prøv og klipp opp i minst mulige biter uten å berøre hasjen da ellers blir poenget litt borte. Jeg har aldri vært noe særlig fan av det utenom når jeg kommer over noe hasj som smaker toppklasse.
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Ja prøv og klipp opp i minst mulige biter uten å berøre hasjen da ellers blir poenget litt borte.
Vis hele sitatet...
Hva mener du, at du ikke skal ta på hasjen. Det er ofte at god hasj fester seg eller legger igjen litt olje på fingrene, så det blir et minimalt svinn, men det er så lite at det er ikke noe å bry seg om.

Eller har jeg misforstått hva du mener?
hasj skal blandes 50/50 med tobakk!
Å tror ikke det er mange som gidder å stresse med å dekke til brønnen fordi at mekket i brønnen brenner opp fortere, men at jeg holder yayen i ly for vinden er en annen sak.
Ville ikke anbefalt dette med alu-folie..
Sitat av oamo91 Vis innlegg
hasj skal blandes 50/50 med tobakk!
Å tror ikke det er mange som gidder å stresse med å dekke til brønnen fordi at mekket i brønnen brenner opp fortere, men at jeg holder yayen i ly for vinden er en annen sak.
Vis hele sitatet...
Og hvem bestemmer det?
Om jeg liker å røyke reint må jeg få lov til det, eller 10%weed og 90% tobakk også for den saks skyld.
Sitat av oamo91 Vis innlegg
hasj skal blandes 50/50 med tobakk!
Å tror ikke det er mange som gidder å stresse med å dekke til brønnen fordi at mekket i brønnen brenner opp fortere, men at jeg holder yayen i ly for vinden er en annen sak.
Vis hele sitatet...
Dummeste jeg har hørt. Ikke alle liker å forgifte seg selv bare fordi de skal bli steine.
At vi orker å bry oss om hvilken metode som yter mest! Er jo ikke så dyrt at det spiller noen økonomisk rolle. Man kan jo yte mer bare ved å tvinge seg til å holde trekket lengst mulig i lungene, men er ikke noe man vil gjøre. Smak og behag sier jeg!
Tror heller du bør fylle opp brønnen slik at du kan fjerne all røyken i et trekk enn å prøve å kvele den for og så ta et nytt. bare for å få det til å brenne litt bedre kan du jo ha minimalt med tobakk i?
Er ikke så dyrt at det spiller noen økonomisk rolle?
Visst faen er det dyrt og spiller en veldig stor økonomisk rolle hos mange.
røyke bønne reint funker fint det
Først og fremst, IKKE driv å holde inne røyken, dette gir ingen annen effekt enn skade på lungene. Dernest bør man heller ikke blande hasj og tobakk, sammen er de mildt sagt ikke snill mot lungene, bytt ut tobakken med for eksempel knaster... peace
Sitat av iste2008 Vis innlegg
Er ikke så dyrt at det spiller noen økonomisk rolle?
Visst faen er det dyrt og spiller en veldig stor økonomisk rolle hos mange.
Vis hele sitatet...
Det kan så klart være en stor utgift. Men det er helt klart billig i forhold til andre rusmidler, du kan drikke bort 2000 kroner på en kveld no problem. Men for 2000 kr verdt av hasj kan du sitte dagesvis.

http://www.youtube.com/watch?v=S1jk4...eature=related
Sitat av Puma Vis innlegg
Først og fremst, IKKE driv å holde inne røyken, dette gir ingen annen effekt enn skade på lungene. Dernest bør man heller ikke blande hasj og tobakk, sammen er de mildt sagt ikke snill mot lungene, bytt ut tobakken med for eksempel knaster... peace
Vis hele sitatet...
Alt er relativt.. Det er selvfølgelig lite ideelt for lungene at du tviholder på røyken i 40 sekunder, men 2-3 sekunder trenger lungene dine for å trekke ut virkestoffene.
Sitat av stødig Vis innlegg
Alt er relativt.. Det er selvfølgelig lite ideelt for lungene at du tviholder på røyken i 40 sekunder, men 2-3 sekunder trenger lungene dine for å trekke ut virkestoffene.
Vis hele sitatet...
Ja, alt er relativt. Derimot er 2-3 sekunder å "holde inne", derav uheldig.
Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Hva mener du, at du ikke skal ta på hasjen. Det er ofte at god hasj fester seg eller legger igjen litt olje på fingrene, så det blir et minimalt svinn, men det er så lite at det er ikke noe å bry seg om.

Eller har jeg misforstått hva du mener?
Vis hele sitatet...
Nei du misforstår ingenting. Det er bare det at er best for hasjen om du ikke tar for mye i den. Ja det kan hende jeg overdriver litt, men som sagt er poenget og ikke kaste bort mest thc, så behandle hasjen godt!

Når det kommer til hvor lenge du skal holde røyken inne: Jeg vill si 4-10 sekunder for å være nøyaktig, eller når det blir ubehagelig, thc er ikke verdt en punktert lunge. Marijuana har jeg som vane og holde lengere inne, men det er litt heavyere for lungene noen ganger, så hender det er omvendt.
Digital nomade
trippy's Avatar
For å være helt ærlig så tror jeg ikke at man trenger å holde inne røyken inne noe mere en 1 sekund eller 2, mange som tror at hvis man holder det inne så lenge man klarer så blir man mer stein noe som bare er bullshit, siden man da bare får for lite oksygen og man blir svimmel og "uggen" i hodet.