Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1004
Hmm... Syntes jeg var litt heldig med dette bilde her, Ble litt kornete men kan noen gi meg tilbake melding på hva jeg kan gjøre bedre? Lys settingen var ikke den beste, så jeg vet jeg kan hente litt mer på den, Men tips og råd motas med takk
Har du en større utgave? Den var litt i minste laget.

Ellers var det litt grått og kjedelig. Lite kontrast. Hadde sikkert gjort seg med litt mer lys. Da kunne du i tillegg senket lukkerhastigheten og iso-verdien og fått et klart og "ukornete" bilde.
Enig med froskefredrik i at det er litt for grått og kjedelig, men ellers likte jeg bildet godt...
Hadde du hatt noen form for blått lys i dette bildet, kanskje oppe til høyre bak dråpen (utenfor bildet selvfølgelig) som lyste ned, tror jeg det hadde blitt mye bedre. Litt sånn artisk feeling kanskje.

Er jo stilig bilde, men mangler liksom litt piff...
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Lek deg litt med deg i photoshop. Kurver, fargebalanse osv.

Bildet er greit nok det, men som sagt tidligere; litt platt.
Det var jo et bra bilde. Men hvis du blir litt kreativ i PhotoShop og fikser litt på kontrast og fargebalanse Osv.. kan det bli bedre.
Men bildet i seg selv var fett..!
Det er et dråpebilde. Alle hobbyfotografer snubler innom før eller senere, og dette er en i rekken. på ingen måte et spesielt dårlig bilde, men det er overhodet ikke orginalt eller spennende.

Jeg syntes bildet som
http://www.deviantart.com/deviation/40954819/
mye bedre illustrerer lek og evne til å "tenke utafor boksen"..

Lek med farger og former.
Trådstarter
64 2
Jeg skal nokk bedre min kreativitet etter hvert, Men er i den fasen jeg prøver meg frem, Det er nettop derfor jeg syntes at det er greit og få tilbakemeldinger fra mest muligt folk, Så takk skal dere ha :-) Setter STOR pris på det!!!
noen triks til dråpebilder er: Bruk farget underlag (en tellerken elns), og farget bakgrunn, for hvitt/gjennomsiktig vann på hvit bakgrunn og underlag blir veldig utydelig og kjedelig. Så kan du nok øke kontrastene og skyggene på selve bildet også, for å få skarpere grenser mellom bakgrunn og dråpe. Så vil jeg tørre å anbefale laveste blender, slik at fokusen _bare_ kommer på selve objektet.

men eller syntes jeg at det var et godt forsøk