Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1063
Tenkte folket kunne gi meg en "Dom" på et lettere Photoshopet bilde jeg tok i Brasil her i sommer, Dette bilde gir vell ikke helheten siden jeg måtte krympe det noe så inn i Hel"#€ ned for og få lastet det opp her, Men det er nå det jeg fikk til. Skal få lastet opp et bedre etter hvert
Ganske stilig bilde, men kan vi få se originalen? Lettere photoshoppet, med den svarte rammen og "solen" blir det vel mer enn "lettere"
Kult bilde! Men kanskje legge det lyse område litt mere mot venstre slik at alle tre er i "fokus".
Trådstarter
64 2
Sitat av Az0g
Ganske stilig bilde, men kan vi få se originalen? Lettere photoshoppet, med den svarte rammen og "solen" blir det vel mer enn "lettere"
Vis hele sitatet...

Kremt!! Jah kan vell si meg enig i det du, Det var vell mer fr og få kapslet fokus på Surferene. Skal se om jeg ikke får lagt ut orginalen,
Mulig mange andre ikke mener det, men jeg må ærlig innrømme at dette bildet falt 100% i smak hos meg Creds!
Kult motiv.
Det var utbrent i midten p.g.a. den photoshoppa solen du har lagt inn (tips: pass på at skyggene og retningen til solen stemmer over ens).
I tillegg likte jeg ikke vignetten.

Bildet hadde også en del støy, men det kan komme av komprimeringen din. Last opp på f.eks. http://bildr.no/ så står du litt friere.
Trådstarter
64 2
Sitat av froskenfredrik
Kult motiv.
Det var utbrent i midten p.g.a. den photoshoppa solen du har lagt inn (tips: pass på at skyggene og retningen til solen stemmer over ens).
I tillegg likte jeg ikke vignetten.

Bildet hadde også en del støy, men det kan komme av komprimeringen din. Last opp på f.eks. http://bildr.no/ så står du litt friere.
Vis hele sitatet...

Glimmers Frosken, Skal uploade der heller jah, Bare komma meg hjem først.
Likte bildet, men syntes PS effektene ødela mye.
Sola og den svarte kanten var bare teit, ødela et bilde som lett kunne vært bra.
Kult bilde, men tror du skulle tatt enda lettere i på PSeffektene
eneste jeg vil ha bedre her et retningen på lyset/skyggen... "sola" er rett foran mens skyggene går til høyre
Var bra dette, men jeg syns at den sorte kanten rundt ødela litt i bildet. Solen kan framdeles være der, bare ta vekk kanten rundt.
Synes det var et kult bilde, men vil se original bildet før jeg synes om effekten var bra eller ikke..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Artig bilde.. Utbrent på det hvite.. Tatt i litt for mye på effektene tror jeg.. Etter skyggene å dømme er sola til venstre