Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 442
Da fikk jeg endelig dratt meg ut på en grottetur igjen, og tenkte jeg kunne dele en video fra denne turen I denne er det ganske trange og buktende vegger. Totalt er denne grotten ca. 400 meter lang, men den andre halvdelen er nås best fra den andre enden på grunn av en trang passasje (til en annen video!). Det store hullet på 20 meter ender i en vegg, men elven fortsetter inn i en annen hule, som jeg har besøkt tidligere.

Jeg eksperimenterer fremdeles litt med redigeringsstilen, så tar gjerne imot tilbakemeldinger. Her var er det litt mer sensasjonelt og rask pacing enn jeg liker, men jeg prøver. La også til litt musikk, selv om jeg ikke liker det selv (prøvde å gjøre det på en ok måte).

Video:
https://www.youtube.com/watch?v=8HbS_5vTZic

Og et lite notat: Dette er ikke noe man skal gjøre alene eller uten å bruke riktig utstyr, til de som føler seg inspirert. Dette er en mer risikabel sport enn å besøke gamle bygninger, gruver og lignende, og det er viktig at du har kunnskap om å sikre deg selv. Skjer det noe, f.eks. at du setter deg fast, er du uten dekning og mulighet til å få hjelp om du gjør det alene (som man ikke skal gjøre).
Sist endret av megermeg; 2 uker siden kl. 06:57.
Veldig tøft det var mye penere enn jeg hadde sett for meg der...

Men jeg blir svett i henda og får klaus av å se på.
megermeg's Avatar
Trådstarter
15 9
Mye fint å se på, ja! Ekstra viktig å være forsiktig med å ikke etterlate seg noe eller ødelegge formasjoner.