Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2359
I sta tuklet jeg litt inne i bilde biblioteket, og kom til å skru på "begrenset tilgang" der jeg kan dele bilder.
Det endte opp med at jeg ikke lenger fikk tilgang til bildene mine, trykket på fotoalbum ikonet og jeg ble bare sent tilbake til dashboard.
Deretter for å fikse problemet knotet jeg det tiul inne i innstillinger og enda mer begrenset tilgang, og nå kan jeg ikke engang sveipe til høyre ved klokka. kun svare på samtaler.

Noen som kan hjelpe meg? jeg har iPhone 5c, 8.2, og jailbreaket.

kan legge til at jeg ikke får skrudd av telefonen heller.
Da jeg holder inne av/på knappen, kommer den "skru av slideren" frem, men jeg kan ikke slide. :S
Sist endret av kenny; 19. mai 2016 kl. 17:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kanskje det kan hjelpe å koble den til med kabel til PC/Mac med iTunes?
kenny's Avatar
Trådstarter
har gjort det.
Klarte å få den "tint opp" ved å benytte hjem knapp + av/på knapp ( blæææ skulle tenkt det mye før)
Men kan fortsatt ikke komme inn i bildebiblioteket mitt.
trykker jeg på det blir jeg automatisk sent tilbake til dashbordet.
det verste er at da jeg dobbeltklikker på hjem knappen, sånn at jeg ser alle åpne apper, kan jeg se biblioteket der, men da jeg velger det blir jeg kastet ut med en gang, så appen kjører det er ikke problemet
Noen innstillinger i iCloud som gjør at du kan "logge inn" igjen?
kenny's Avatar
Trådstarter
nei, ikke noe jeg får gjort der.

tror du det kan hjelpe å gjenopprette telefonen til fabrikk innstillingene?
Jeg mister vel jailbreakinga mi, men jeg kan vel fortsatt få med meg appene jeg har "stjålet" som vlc remote osv?
Sist endret av kenny; 20. mai 2016 kl. 11:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Dette høres definitivt ut som noe som skyldes jailbreaken. Det er ikke sånn appen oppfører seg i utgangspunktet ihvertfall.
Cannabisentusiast
Svartedauden's Avatar
Jeg tror du har satt på barnesikringen. Den skrur av touch-funksjonene i skjermen mot en viss knappekombinasjon.

Som regel er det tre kjappe trykk på hjemknappen.
Hold inne power-button og home-button samtidig til telefonen skrur seg av og på igjen.
kenny's Avatar
Trådstarter
Sitat av Svartedauden Vis innlegg
Jeg tror du har satt på barnesikringen. Den skrur av touch-funksjonene i skjermen mot en viss knappekombinasjon.

Som regel er det tre kjappe trykk på hjemknappen.
Vis hele sitatet...
det hjelper ikke.
trodde først at det var det...

om jeg velger
Innstillinger - Generelt - nulltill - nullstill alle instillinger

vil det da hjelpe?
Begrenset tilgang på instillinger? Skru av den?
kenny's Avatar
Trådstarter
har prøvd alt det der.
skjer ikke en dritt da jeg trippelklikker, uansett om begrenset tilgang er aktivert eller ikke.

Jeg tapper på bilde ikonet, og appen åpner seg, deretter blir jeg automatisk sent tilbake til dashbordet.

om jeg sa dobbeltklikker, for å se alle åpne apper, er bilde album appen åpen, men den er helt hvit, og da jeg velger den, blir jeg kastet ut igjen med en gang.


vurderer å prøve nullstilling, men om det ikke hjelper, kan jeg kanskje prøve gjenopprette til fabrikk innstillinger.
men om det ikke hjelper, er det ganske dumt å miste jailbreaken, og alt det andre, uten å fiske problemet.
▼ ... noen uker senere ... ▼
først og fremst prøv
1. dfu modus (søk på google for hvordan, hvis du ikke vet)
2. skru tlf av og på 2-3 ganger etter dfu
3. nullstill, det innebærer at alle dine "stjelte" apper forsvinner og du må evnt laste inn jailbreak på nytt
Det finnes da vel mer enn 1 bildeapp på iphone? Kan du se bildene via pc? Hvis ja så kopier ut bildene, slet appen om mulig og reinstaller.