Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1424
Hei. Jeg har akkurat fått en gammel router hjemmefra. Problemet er at jeg ikke huskker sikkerhetsnøkkelen. Ingen hjemme husker den heller. Lurer da på om man kan få tak i det på andre måter?

Routeren:
sparklan
ap router
802.11g wlan soho router
model no: wx-6615m
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Den har trolig et måte å resettes på, les manualen for å finne framgangsmåte.
Som de andre har sagt, prøv å reset. (Ofte hold inne power / reset knappen i 10 sec)
Ifølge manualen: SparkLAN_WX-6615M_brukerveiledning.pdf er fabrikk-passordet "admin"
Har ikke manualen. har også trykket på reset knappen. Prøvde skrive admin som sikkerhetsnøkkel og det fungerte ikke. men får opp en melding om at det kan være konflikt mellom sikkerhetsnøkeler
Prøvd denne fremgangsmåten som beskrevet i manualen i min forrige post?

Admin er pasordet for å komme inn på selve routeren, ikke det trådløse. Se på linken Turbolego la ut. Skal være relativt rett frem.
det fungerte nå. Jeg trudde jeg hadde restarta routeren, men det var selvfølgelig måten turbolego skreiv som var rikitg. takker