Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 706
Hva tror dere sjansen for at iPhone kommer til norge?

Har vært flere skriverier i den siste tiden om den kommer til Europa eller ikke
Sist endret av Remien; 5. juni 2007 kl. 18:56.
Garantert.

Tar nok litt tid, virker som de rusher det så fort de klarer i USA. Mulig de går for samme ordning som i USA at en operatør får ekslusive rettigheter, om det er lov i Norge.
Sist endret av klarhimmel1234; 5. juni 2007 kl. 18:56.
Remien's Avatar
Trådstarter
Sitat av Waffel
Garantert.

Tar nok litt tid å finne en operatør først. Mulig de går for samme ordning som i USA at en operatør får ekslusive rettigheter, om det er lov i Norge.
Vis hele sitatet...
Har jo skrevet om at hvis den kommer til Europa vil Vodafone eller tre være aktuelle teleoperatører, og de opererer ikke i Norge. litt kjipt egentlig
Det kommer helt an på hvor godt den slår an, samt må nok telefonen modifiseres litt for å passe det Europeiske markedet bedre.

På lanseringen ble det sagt Q4 2007 om jeg ikke husker feil, så vi får vel bare vente og se. Blir bare spekulasjoner og vill gjetting uansett
Om den kommer til Norge er foreløpig umulig å si. Den skal etter planen komme til europa fjerde kvartal i år.
Det er alt som er kommet frem til nå.
Har lyst på en sånn en.
Moridin: Det vil med størst sannsynlighet slå veldig bra an. Jeg skulle virkelig ønske at jeg hadde iphone, men det er litt dyrt. Men det kommer til å rase ned i pris etterhvert.
iPhone kommer 11. juni

Det skal nå være bekreftet at Apples mye omtalte mobiltelefon, iPhone lanseres i USA 11. juni.

http://forbruker.no/digital/nyheter/...cle1718930.ece

Det er tidligere sagt at den mye omtalte og blant flere etterlengtede Apple-mobilen skal lanseres i Europa mot slutten av året, uten at er fremkommet noen eksakt dato enda. I Asia regner man med ikke å kunne se iPhone i butikkene før i 2008.


Sjekk denne "iPhone-klone bedre enn originalen?"

http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=167368
Sist endret av sweepy; 5. juni 2007 kl. 23:03.
Sitat av Remien
Har jo skrevet om at hvis den kommer til Europa vil Vodafone eller tre være aktuelle teleoperatører, og de opererer ikke i Norge. litt kjipt egentlig
Vis hele sitatet...
@

Jeg har hørt at hvis for eksempel vodaphone får ansvaret i Europa, vil de gi ansvaret til en annen teleopreatør i land de ikke holder til i. For eksempel Telenor i Norge.

EDIT: Jeg så noen reklamesnutter for iPhone her om dagen hvor det sto en dato i slutten av dem. Der sto det 29. Juni.

Her så jeg reklamesnuttene: http://www.amobil.no/artikkel/mobilt...ideoene_/40024
Sist endret av krompraft; 5. juni 2007 kl. 23:01.
Leste også et sted at de regnet med at den ville bli oppgradert med 3g før den kommer til europa, da dette er mere utbrett her enn i usa! Jeg skal ha en koste hva det koste vil