Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1118
På tur blir følelsene man føler forsterket x antall ganger. Hva skjer da om man blir forbanna? Går det ann? Anntar at det gjør det, men har ikke hørt om noen det har skjedd med. Tenker bare at om man blir forbanna må man bli det i helt sinnsvake mengder.

Noen erfaringer?
min mening er at naar en blir forbanna er d pga en eller annen grunn... paa psykedelika tror jeg at denne grunnen blir mer intens en selve utagereringen av "forbannelsen" hvis du fatter.... d finnes mange maater aa reagere paa noe en ikke liker.... dette blir kanskje offtopic da du kanskje spoer om en kan bli aggresiv paa psy... personlig har jeg blitt mer intenst brent paa HVORFOR jeg er sint.... eneste jeg kan forklare hva jeg mener er at, saa lenge ingen fysisk paafoerer deg smerte saa paafoerer du den paa deg selv..... med d mener jeg at paa psy blir en kanskje mer intenst bevist paa hva som er NERVEN i d du blir forbannet paa.... med d mener jeg at... en blir kanskje oftest sint paa seg selv... sine egne svakheter.. i dunno er fokkings drunk og har nettopp sett WALK THE LINE som er beste filmen i aar!!!!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg kan trygt si at vis jeg blir forbanna på LSD så blir jeg drit sur, klarer og kontrolere meg fint fordet men jeg har ivertefall en følelse at det er null problem og skade en person skikkelig eller drepe en hatet person uansett hvem det er. Den følelsen har jeg aldri hatt så kraftig ogvært klar for mord når jeg har vært nykter, men som sagt... jeg klarer og kontrolere meg helt fint fordet
Du kan glemme om at du f.e skulle ha mulighet for at du kunne oppfoere seg normalt paa gata eller kommunisere med noen saam har ikke intatt acid eller sopp men disse midler er ikke for o glemme. husk: de kan forandre mye i din livetssyn for godt.;@] anbefaller dem paa det varmeste.
mvh.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Det er vel helt inviduelt fra person til person.
Jeg for min del blir bare usikker og stresset hvis jeg blir forbanna på drønn....
Har aldri erfart å "klikke" mongo på drønn..
Da er nok alkoholen (sprit) værre.. Eller da en kombinasjon av steorider, speed og sprit. Da kan enkelte bli "en smule utilregnelig."
Galactoid
Sinister's Avatar
Trådstarter
Lurte mest på sjansen for det og hvordan det er. Det svaret har jeg fått, så jeg takker for svar.
Sist endret av Sinister; 17. april 2006 kl. 01:08.
Jeg har også blitt sint på tripp, da stort sett på nyktre eller fulle mennesker som oppfører seg dårlig. Husker jeg hadde lyst til å reise meg opp og sparke ned en fyr som satt i en stol og lirte av seg ondsinnet fyllevrøvl en gang.. Jeg fikk heldigvis besinnet meg.