Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2429
Vi er en gjeng på ca. fem stykker som trenger en ny hobby å fylle fritiden med. Har tidligere drevet med rollespill og vi spiller i band noen ganger i uka. Vi er alle 15-16 år og kunne tenke oss alt fra sport til hobby (bør helst ikke være på pc da vi bruker nok tid på det i helgene og på kveldene).

Noen tips?
kjøp dere noen billige (evt dyre) terrengsykler og oppdag naturen og kom i form samtidig sykle sammen 5 stk er jo morro, alltid noen som skal tryne om man sykler i skogen , somfremkaller masse latter og bedre felleskapsfølse(noe dere sikkert ikke trenger pga alt dere gjør sammen fra før) evt ta en titt på bike trial noe som er ufattelig fett, har prøvd en slik sykkel ett par ganger og damn så lite balanse man har i starten mesttringsfølse får man etterhvert også:P
Finn frem snippsekken og sovepose og dra på fjellet, og gå fra hytte til hytte evt. ta med telt på tur. Finnes ikke noe bedre Billig er det også. Sykkel er nevnt, men vandring kan du jo foreta deg hele året. Riktignok blir det vel helst ski om vinteren.
Vist dere er på jakt etter en aktivitet og drive med, kan dere jo kanskje sjekke ut Parkour (bare søk det opp på youtube) Farlig gøy vist man blir bitt av basillen.
Paintball?
Sist endret av F4celess; 2. mai 2012 kl. 08:54.
Sitat av CorLeX Vis innlegg
Finn frem snippsekken og sovepose og dra på fjellet, og gå fra hytte til hytte evt. ta med telt på tur. Finnes ikke noe bedre Billig er det også. Sykkel er nevnt, men vandring kan du jo foreta deg hele året. Riktignok blir det vel helst ski om vinteren.
Vis hele sitatet...
Du minner meg om far min
Fisketurer med kompisgjengen er i hvertfall meget morsomt For å gjøre det enda mer spennende klinker dere til med veddemål angående hvem som får den største fisken. Winner takes it all
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Russisk rulett?

Neida, fra spøk til revolver...

Hva med RC - biler? Det er AWESOME! Krever også litt teknisk innsikt samt er mye klunder og kluss. MYe skruing og kjøring Er ikke så dyrt å starte, det er å vedlikeholde eller bli oppgraderings addicted som er værst med den hobbyen. Gå sammen, kjøp 2-3 biler. Dere bør slippe unna med 1500 - 2000 kr på dere hver.
sertifisert idiot
dreiv, og skal starte opp igjen med paintball og det er sporten for meg, alle små irritasjoner som kommer opp gjennom tiden, forsvinner når du sikter og treffer en kompis på baksiden av låret med en velplassert ball.

så det er absolutt noe å anbefale du får noen ganske billige sett på game-on.no nå ser jeg
tippman pakka dems med luft, maske, magasin og el markør er å foretrekke, koster vell 2600kr ellns
Sitat av Marr Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Støtter denne! Det er utrolig kos å dra noen stykker på longboardtur om våren/sommer. Gjerne til en fin strand som ligger litt unna for å bade.
Pyro!

Da får dere info og hjelp på WarIsPeace!
Sitat av Marr Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Definetivt. Ingenting er som å dra med folka ut og cruise.. finnes mange longboardplasser rundt om i Norge
Hva med dykking? litt dyrt, men er verdt det! Dere får jo mulighet til å oppdage ca 70% mer av jordas overflate
Klatre opp i trær og ta bilder fra toppen.

Evt. geocaching
LONGBOARD!!!!!!!!
Som jeg nevnte tidligere i en tråd så er ingenting som en elgsafari enten i bil eller til fots på ettermiddagen når mørket trenger seg på! Når dama tar bilder med speilrefleksen sin så blir begge fornøyde også.

Enkelte ganger pleide jeg og en kompis å samle oss å prøve å komme på ting å gjøre uten at det skulle være direkte ulovlig, men bare helt på kanten. Morsomste episoden vår var vel når vi fjernet stigen mens en feier var oppe på taket i snøværet. Han var lite blid når en kollega kom kjørende å satte opp stigen igjen etter en stund. (Vi var såklart ikke hjemme, bare bak gardina )
Sist endret av tgod; 2. mai 2012 kl. 12:59.
Sitat av tgod Vis innlegg
Morsomste episoden vår var vel når vi fjernet stigen mens en feier var oppe på taket i snøværet. Lite blid når en kollega kom kjørende å satte opp stigen igjen. (Vi var såklart ikke hjemme, bare bak gardina)
Vis hele sitatet...
direkte slemt vil jeg si men dog noe som høres morro ut der og da i kampens hete vil jeg tro
marilize legajuana
Broiler's Avatar
Urban Exploration! Blir litt vanskelig om dere bor midt i Oslo, men bor dere litt utpå landet kan det være mye spennende å finne.
Sitat av Broiler Vis innlegg
Urban Exploration! Blir litt vanskelig om dere bor midt i Oslo, men bor dere litt utpå landet kan det være mye spennende å finne.
Vis hele sitatet...
mye å finne i Oslo
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Hva med dykking? litt dyrt, men er verdt det! Dere får jo mulighet til å oppdage ca 70% mer av jordas overflate
Vis hele sitatet...
For ikke å snakke om alt man kan oppdage under overflaten
Golf. titegn
Klatring =) Sinsyk sport der du alltid har nye grenser å presse deg mot. Men finn deg en klubb som driver med utleie av utstyr, vanlig klatreustyr kommer lett på 4-5k.
gokart, airsoft og paintball
Vil anbefale longboard. Flott sport som jeg vil hevde inneholder noe for alle, og som er spesielt bra i Norge, der det finnes greie bakker omtrent over alt. Man kan cruise rundt og bare kose seg på brettet, eller pushe seg til det ytterste ved å kjøre rask downhill om man liker fart, eller freeride om man liker det mer teknisk. Flott sport som blir kjekkere om man er flere som begynner samtidig og kan pushe hverandre, men som også kan utøves alene.

Finnes et utall utenlandske sider der et komplett longboard kan kjøpes til rett over 2 lapper, inkludert frakt og toll+moms. www.daddiesboardshop.com er en side jeg personlig har hatt veldig god erfaring med.

Ønsker dere senere å konkurrere, finnes det et veldig bra community for longboardere i Norge, og det blir arrangert løp og konkurranser over store deler av Norge, der terskelen for å delta er lav, og nybegynnere alltid ønskes velkommen, men det er en liten sport, så disse blir dessverre arrangert altfor sjelden.

Bare å sende en pm skulle du lure på noe mer om longboard, eller oppsøke asfaltsurfer.com om du vil ha mer ekspertise.

Til inspirasjon legger jeg ved en film som viser mulighetene på longboard, og som formidler den gode stemningen det gir.
http://www.youtube.com/watch?v=kkviQ41u0eQ