Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 616
Da jeg skrudde på pcen min i går så var keyboardet bugget, det var slik at den ene halv delen funka helt fint, men på den ene siden var det slik at det bare kom tall og tegn.

Noen som har opplevd noe lignene som kan hjelpe meg?
høres veldig rart ut har du bærbar eller stasjonær??
Sitat av Psycoboom
høres veldig rart ut har du bærbar eller stasjonær??
Vis hele sitatet...

Det er famin sin bærbar
DangerDani: Skru av/på Num Lock. Da tenker jeg problemet ditt er borte etterpå.
lolz er det så easy?

Takker for svar, er på skolen nå. men skjekker når jeg kommer hjem
Sitat av DangerDani
lolz er det så easy?

Takker for svar, er på skolen nå. men skjekker når jeg kommer hjem
Vis hele sitatet...
Vil tro det ja. Laptoptastaturer har tall og symboler som sekundærfunksjon på mange av tastene på høyresiden.
Hold inne "Fn" tasten /nederst i venstre "hjørne" som regel/ - trykk inn "Numlock".

Da skal det bli normalt igjen, av og til kan den "Fn" tasten skrues av/på permanent i BIOS også tror jeg..
▼ ... over et år senere ... ▼
Hei. Jeg har det store problem at num lock henger. Dvs. jeg vet at Fn knappen virker, men når jeg holder den ned og trykker på num lock samtidig så endrer ikke funksjonen. Den eneste måten å kunne skrive bokstaver på er ved å holde Fn knappen inne når jeg trykker på knappene med "dobbel " funksjon. Dette er meget fustrerende.... HJELP.