Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 937
Hei, Har noen hatt problemer med weedcity.com? Har venta 17 dager på orderen min, og de svare ikke på e-mailene mine, har ikke noe tracking nummer, og de gir det heller ikke i fra seg. Lure på om jeg skal andmelde dem. Andre som har negative erfaringer? eller er det noen som har positive erfaringer?
Pass på hva du sier i andmeldelsen din da... Det er liksom ikke særlig smart å ploppe ut med at du andmelder dem siden du ikke har fått bestillingen din med hasj/vetdafaen. Dessuten regner jeg med de ikke operer i norge, så det er lite som kan bli gjort/politiet gidder å gjøre. De bryter nok flere paragrafer, men tror nok det er du som tar skylda hvis det blir tatt i tollen.
vi venta i over 17 dager på det vi bestillte, så bare vent og se
Sitat av cryo
vi venta i over 17 dager på det vi bestillte, så bare vent og se
Vis hele sitatet...
Ok, men er det ikke rart at de ikke svare på E-Mailen da?
Jo, de svarte på de første mailene vi sendte, men ikke på de siste (2 uker før vi fikk det ca), men det kom jo til slutt, kansje de røyker litt formye selv? :P
Dr.Gonzo: Det er jo fullt mulig at du ikke får varene dine hvis du har
oversvømt dem med sinte mail i noen dager.

Ellers er det ganske vanlig at det tar en stund å få varene fra slike steder.
Det hender også de er treige til å svare på mail.
Dersom du har betalt med kredittkort kan opplysningene her være nyttige: http://forbruker.no/pengenedine/dine...cle1174442.ece