Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 986
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Det er ingen store endringer, men vi har lagt ned litt arbeid i å gjøre dem lette å forstå.
Vær snill å sette dere inn i regelverket, både dere som er nye og dere som har vært her en stund.

Det er ikke anledning for noen å bruke dette nettstedet hvis de ikke følger disse vilkårene.

http://www.freakforum.nu/index.php?p=regler
bra at vi får beskjed om endringene da!

edit: får bare håpe at folk ommer til å følge dem nå, og å søke.

edit2: bra at det står om piratkopiering nå, det trengte vi!
Sist endret av TSN; 10. juni 2007 kl. 23:38.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av TSN
bra at vi får beskjed om endringene da!
Vis hele sitatet...
Det er jo omtrent ingen endringer Bare klargjering av korleis dei skal tolkast...8)
Sitat av vidarlo
Det er jo omtrent ingen endringer Bare klargjering av korleis dei skal tolkast...8)
Vis hele sitatet...
ja, og det er en endring .
o shit waddup
[color=black]S[/color][color=darkred]y[/color][color=red]k[/color][color=orange]t[/color] [color=brown]d[/color][color=green]i[/color][color=olive]g[/color][color=blue]g[/color] [color=darkblue]a[/color][color=indigo]t[/color] [color=black]d[/color][color=darkred]e[/color][color=red]r[/color][color=orange]e[/color] [color=brown]i[/color][color=green]k[/color][color=olive]k[/color][color=blue]e[/color] [color=darkblue]h[/color][color=indigo]a[/color][color=black]r[/color] [color=darkred]e[/color][color=red]n[/color] [color=orange]r[/color][color=brown]e[/color][color=green]g[/color][color=olive]e[/color][color=blue]l[/color] [color=darkblue]m[/color][color=indigo]o[/color][color=black]t[/color] [color=darkred]o[/color][color=red]v[/color][color=orange]e[/color][color=brown]r[/color][color=green]d[/color][color=olive]r[/color][color=blue]e[/color][color=darkblue]v[/color][color=indigo]e[/color][color=black]n[/color] [color=darkred]b[/color][color=red]r[/color][color=orange]u[/color][color=brown]k[/color] [color=green]a[/color][color=olive]v[/color] [color=blue]f[/color][color=darkblue]o[/color][color=indigo]r[/color][color=black]m[/color][color=darkred]a[/color][color=red]t[/color][color=orange]e[/color][color=brown]r[/color][color=green]i[/color][color=olive]n[/color][color=blue]g[/color] [color=darkblue]i[/color] [color=indigo]t[/color][color=black]e[/color][color=darkred]k[/color][color=red]s[/color][color=orange]t[/color][color=brown]e[/color][color=green]n[/color]. [color=olive]D[/color][color=blue]e[/color][color=darkblue]r[/color][color=indigo]f[/color][color=black]o[/color][color=darkred]r[/color] [color=red]j[/color][color=orange]e[/color][color=brown]g[/color] [color=green]e[/color][color=olive]l[/color][color=blue]s[/color][color=darkblue]k[/color][color=indigo]e[/color][color=black]r[/color] [color=darkred]d[/color][color=red]e[/color][color=orange]g[/color] [color=brown]n[/color][color=green]s[/color][color=olive]o[/color] [color=blue]h[/color][color=darkblue]e[/color] [color=indigo]h[/color][color=black]e[/color] [color=darkred]h[/color][color=red]e[/color] <[color=orange]3[/color]

Litt mer alvorlig. Bra jobbet. Arbeid som trengte å bli utført :)
Sist endret av ulldott; 10. juni 2007 kl. 23:03.
Kanskje ikke så mange endringer, men de forrige reglene var dårlig skrevet og var utdaterte på flere områder. De nye reglene er soleklare, og godt formulert. Strålende arbeid, folkens!
Er det lov å kopiere og modifisere disse reglene og hive dem inn på andre sider? Veldig bra formulert og gode eksempler!
Reglene er jo fortsatt brae og litt mer forståelig enn før. Det er bra.
Men det jeg frykter er at når regelverket har blitt lengre er det færre nyregistrerte medlemmer som orker og lese det. Ellers bra jobb!
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Sitat av Christian
Reglene er jo fortsatt brae og litt mer forståelig enn før. Det er bra.
Men det jeg frykter er at når regelverket har blitt lengre er det færre nyregistrerte medlemmer som orker og lese det. Ellers bra jobb!
Vis hele sitatet...
Det som skjer da er at de bryter reglene og blir kastet ut. En vinn-vinn situasjon med andre ord for oss brukere. Kansje litt mere arbeid for de som er ansvarlige for dette nettstedet.
Jeg vil samtidig oppfordre alle om å bruke "regelbrudd"-knappen flittig framover. Det er for mye søppel som besudler forumet.
drQ
Egendefinert
Reglene her er vel forholdsvis strenge, og godt er det.

Flittig som jeg er måtte jeg selvfølgelig lese gjennom dem på nytt. Relativt langt oppe kommer da denne;
Brudd på vilkår kan lede til
Sletting av innlegg/kommentar
Sletting av emne
Sletting av bilde i galleri.
Utestenging av konto og tap av tillatelse til å ha konto på nettstedet.
Utestenging av IP-adresse.
Kontakting av internettleverandør.
Annet administrasjonen anser som nødvendig.
Vis hele sitatet...
Opplistingen av reaksjoner må nå sies å være ganske bra. Samtidig stusser jeg litt på den siste. Hva kan dere egentlig komme til at er nødvendig? Bruk av balltrær? For å være litt pirkete burde kanskje listen vært omformulert slik at reaksjonene var eksempler og ikke en uttømmende liste, slik den nå må forstås, noe som også gjør siste alternativ nødvendig.

But then again, dette er fortsatt en nettside og ikke et eget rettsystem (enda).
Følge Norsk lov - feil.
Følge norsk lov - rett.
Jeg er av de som synes regelendringene, eller rettere sagt, presiseringen av de var til alles beste. Noen må ha inn ting med teskje, og da er det greit at det står i reglene.

Bra jobba, og keep up the bra jobb
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Sitat av drQ
Opplistingen av reaksjoner må nå sies å være ganske bra. Samtidig stusser jeg litt på den siste. Hva kan dere egentlig komme til at er nødvendig? Bruk av balltrær? For å være litt pirkete burde kanskje listen vært omformulert slik at reaksjonene var eksempler og ikke en uttømmende liste, slik den nå må forstås, noe som også gjør siste alternativ nødvendig.

But then again, dette er fortsatt en nettside og ikke et eget rettsystem (enda).
Vis hele sitatet...
Takk for innspill. La til "eksempelvis" i overskriften, så det burde addressere det som bekymrer deg. Forøvrig betyr selvfølgelig siste punkt "balltrær og store tresko".
jeg synes at det var noen gode endringer dere har gjort, ikke for langt (og det er det mange sider som har) og ikke for kort.
En grei oppklaring av det som gjør forumet verdt å lese =)

Fordi "orddeling", eller særskriving som mange har funnet ut at det heter, er allment forhatt her inne, må jeg bare kommentere at det heter supplementkategorier (regel 4). Ellers er det en del annet grammatisk smårusk dere bør renske bort, uten at jeg vil gå nærmere inn på det her og nå.
Ser det er litt småfeil her og der, men det skal nok bli fikset med tiden. Glad dere likte dem, det var på høy tid at de ble oppdatert.

Sitat av eriksb
Er det lov å kopiere og modifisere disse reglene og hive dem inn på andre sider? Veldig bra formulert og gode eksempler!
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke lov.