Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 632
Jeg har en Acer Travelmate 5520 (værsåsnill ikke si at jeg må få en bedre en, jeg har IKKE rompa full av penger.)
Som har det med å hele tien bli varm og skru seg av, selv når jeg holder en oppe i flere timer av gangen, slik at den får lufta seg.
Det er fire lufteplasser på venstre side, og det er denne siden som blir varm.
Akkurat nå er den kjempevarm, men jeg merker bare at det kommer luft ut av den ene lufterille-plass-tingen.
Hvordan kan jeg få den til å bruke ALLE viftene sine, ikke bare den ene?
Det er kjempeslitsomt å drive og holde den oppe hele tiden, og å nesten ikke kunne bruke den uten at den slår seg av!
Et par punkter du kunne gjort for å kansje fikse det :
fjerne alt støvet fra komponenter inni pcn.
sjekke om alle viftene funker.
ikke ha den i fanget la den stå på en plan overflate slik att all lufting får funke som tiltenkt.
Jeg har den på fanget, men jeg har bena spredt slik at kantene på PC'en berørrer dem, og resten av den er løftet over bakken.
Ingen av viftetingene berører bakke i det hele tatt.

Åssen sjekker jeg om viftene virker, og åssen fjerner jeg støvet?
for å fjerne støv og sjekke viftene må du vell helst inn i pcn,noe som IKKE er så lurt om du ikke har erfaring med det.
jeg ville evt. fått noen som kan det til å gjøre det, kompiser elns.

fant en liten "how to" på google for deg http://reviews.cnet.com/9602-3121_7-...sageID=2509842
står egentli det meste du trenger for å fjerne støv og sjekke viftene.

C
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Acerviftene mine på en maskin SKAR seg gjennom lokket av en eller annen merkelig grunn.