Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1115
Oppdatert siten litt på morgenkvisten og fant en MP3 render av en låt jeg mistet for et år eller to siden (i en localhost backup av alle ting). Dette skulle være starten på et sideprosjekt hvor jeg ville snuse på house/funk med lyder/utstyr tilgjengelig på 70-tallet. Interessen døde dessverre når denne låten (og da heller arbeidet bak) forsvant. Selv om den er veldig rå/uferdig så er det trist å la den råtne på harddisken. Håper det rykker i dansefoten.

Planet Takers
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Damn! Rått, rått og atter rått! Binärpilot slutter aldri å imponere! Med fare for å høres syk ut må jeg innrømme at Robot Wars fremdeles ligger i playlisten, og lagt der siden release.

Må også innrømme at jeg håpte på ei ny skive når jeg leste topic, men likevel! Takk Gud for Binärpilot!
Sist endret av thomasf; 10. juli 2008 kl. 10:16.
astoever's Avatar
Trådstarter
Takker! Ny skive er rett rundt hjørnet. Skal få lagt ut en preview her etter Slottsfjell.
"Ny skive er rett rundt hjørnet."

Gleder meg max. MAX skal jeg si deg!
Moro!
Defrag har dansa på iPoden siden steinalderen.
Vittig med norskengelsken til fruen på Planet Takers
du lager den beste pule låtene.
Sitat av Shiny
du lager den beste pule låtene.
Vis hele sitatet...
hahahahaha, beste
Binärpilot henger på freakforum. Satan! Slutter aldri å imponere, men når kommer denne plata du snakker om?
Kunne vært litt mer flyt i overgangene, men som du sier så er denne låta veldig rå.
Jeg gleder meg veldig til å høre mer av deg

Likte låta veldig godt!

"Toppen" av låta kunne du kanskje dratt enda høyere opp, men dette blir småpirk på ei så god låt

KP fra meg for bra låt.
Sist endret av Gromstad2; 15. juli 2008 kl. 17:32.
astoever's Avatar
Trådstarter
Skiven er nesten ferdig (en og en halv låt igjen), men det er fortsatt en del arbeid igjen. Blir nok ikke før slutten av August/September. Men! Takket være kompiser blir det mest sannsynligvis mulig å få skiven i Digipak denne gangen (i tillegg til at den selvfølgelig vil være mulig å laste ned gratis). Det blir garantert et veldig begrenset opplag, men skal prøve å få opp et system slik at folk kan reservere en kopi mot å bidra til produksjonskostnadene.
▼ ... over en uke senere ... ▼
hoho jævelig kult, skal følge med på det derre der.
Veldig stor fan av det du allerede har gitt ut, men det vet du kanskje
Hvis du husker de gamerna som kom bort til deg på musikkens dag i Oslo?:P
Gleder meg veldig til ny musikk fra deg, selv om det gamle fortsatt er ekstremt tøft

mvh den ene wowgamern du møtte på musikkens dag
Heilt canooon
Har alt som kunne bli lastet ned fra hjemmesiden. KDR Assault <3