Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 490
Hei,

Jeg kunne tenkt meg å kjøpe en pocket pc ettersom jeg har fått mye mer på jobben og gjøre, og selvfølgelig mer å huske på også.

Derfor kunne jeg tenkt meg en pocket pc men det virker som om det er ut nå for tiden.

Har sett litt rundt på expert og andre butikker men det er jo umulig å finne..

Er alt godt over til slike busisness mobiler ?

pocket pc / PDA var utrolig " inn " å ha en slik for noen år siden, gårutifra at dere forsatt husker de?
Sist endret av nissenisse; 21. januar 2009 kl. 05:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
HP iPaq 914 anbefales fra min side, ikke helt en pocketPC som de gamle modellene, men ganske lik.

Også kommer den nye HP iPaq Data Communicator straks.
Takk for svar, men av en eller annen grunn så er jeg ikke spesialt happy for at de har satt sammen pocket pc og mobil..

Er det ingen interesse for de gamle standar pocket pcene?

beklager skrivefeil, er utrolig trøtt
Sist endret av nissenisse; 21. januar 2009 kl. 06:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
http://www.multicom.no/PartDetail.as...37719;c:101186

ikke akkurat en pda, men den er ganske så 'pocket' etter min smak.
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Hvorfor er du ikke happy med det da? Er det ikke deilig å ha alt i en enhet, så du slipper å fylle lommene med alt mulig dritt?