Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1261
Noen raske spørsmål,
1. Kan BIOSpassordet nullstilles (midlertidig) ved å ta ut BIOSbatteri og PCbatteri
2. Ligger BIOSbatteriet under tastaturet?
3. Isåfall, hvor i helvete er den siste skruven til tastaturet? Finner bare to, og da sitter tastaturet fortsatt fast på den ene siden.

Takker for hjelp.

(Jeg har ikke tenkt å fjerne adminpassordet, neeeeeeida *host*)
1. BIOS passordet kan nullstilles. Hva mener du med midlertidig? Når du resetter BIOS får du ikke et ukjent passord tilbake senere.
2. Ja, det ligger under tastaturet.
3. Alle skruer som fester tastaturet skal være merket med et tastaturikon på undersiden. Er du sikker på at du har fjernet de hakene på toppen av tastaturet? Skal være 4 slike elns.
Sikker på at du ikke tenker på 6715b? Har akkurat funnet ut at BIOSbatteriet ligger under harddisken.
Kan bare svare på det med tastaturet, jeg må hvertfall ta ut batteriet og skru ut noen skruer der for å løsne tastaturet lykke til!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Orker ikke starte tråd på følgende spørsmål i og med at det er en tråd om denne pcen;

Har søk litt rundt i forsøk om å finne ut hvor mye minne det er på grafikkkortet, men finner ingen steder. Jada, kall meg idiot og send link til google, men seriøst?

Noen som vet hva grafikkkort minne på disse skolepcene ?