Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1638
http://www.longevitynowprogram.com/news/immunity/


For dere som ikke er så kjent med superfoods, så er det den maten som ligger høyest innen hva som er sunt. Han karen på den filmen har ikke vært syk på 15 år, og ja, det kan være gener, men han forteller at før så pleide han og få det 2-3 ganger i året. Han kan sikkert lett bli 130 år eller mer om han fortsetter slik. Den varer en liten stund, men dere burde ta en titt (følg NØYE med) og se hva dere mener. Synes det er veldig interessant, hva synes dere?

Dette er noe av det sunneste du kan få i deg:
Guji berry, cacao ,spirulina, marine phytoplankton


Google det gjerne opp for mer info. Anyway, han forteller mye annet og, blant annet at når du trår foten på bakken uten sko ( sålen fuckr opp) så slipper kroppen ut dritt som den mottar når du er nærme pcn eller mobil stråling. Er ingen ekspert på det her, så du burde heller bare se på filmen som sagt:P

--Noe av dette får du tak i helsekost butikker.
--Se gjerne på related videos om du gidder
Sist endret av Markie2k; 29. juni 2009 kl. 17:33.
Kall meg konservativ, men tror ikke på hva folk forteller meg. Og tror at unødvendig mye fokus på å være sunt er usunt i seg selv. Vi har jo noe som kalles ortoreksi (er vel ingen diagnose enda, men mange som sliter med dette), noe som er en spiseforstyrrelse hvor du er superopptatt av å spise den sunne maten hele tiden, og unngår situasjoner hvor det kan være usunn mat tilstedet.

Dette gjør at du på sikt vil få dårlig samvittighet av å spise usunn mat, noe som i seg selv burde være en glede.

Mener bare at dette fokuset på å være sunn er ekstremt ødeleggende i seg selv, og er trist å se at det ødelegger mange små jenter (ofte jenter det går ut over). Derfor jeg er såpass kritisk.

Sier som en kompis sa, spis til du er mett og tren til du er opplagt. Tror rett og slett det er sunnere !

Og er vel ingen forskningsrapport som tilsier at stråling under lovlig SAR-Verdi er helseskadelig? Og når du i tillegg prater om "dritt" som forsvinner fra føttene og ned i bakken så er ikke det logisk for meg. Stråling ødelegger vel cellestrukturen, er ingen usynlig "dritt" som blir overført til kroppen din fra mobilen og som så forsvinner?

Kan også legge til at jeg liker å filosofere litt rundt tankene om hva som er sunt. Altså, er de små gledene i livet sunnere for deg enn det de er usunt for deg? Er det å belønne seg selv en vei å gå for å leve et sunt liv? Blir man dårlig av å bekymre seg? Klart det! Man sier at en latter forlenger livet, og er det slik at det å ha et bra liv hvor man er fornøyd med seg selv, spiser god mat og har det fint med sin egen kropp kan være en måte å "forlenge" livet sitt? Definitivt sier jeg!
Sist endret av c0k3; 29. juni 2009 kl. 17:47.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Kom tilbake når du har litt meir seriøse studier enn en youtube-video å vise til. Enkelttilfeller er uinteressant. Kan du derimot vise til en trend som gjeld meir enn eit individ så snakker vi.
Sitat av Markie2k Vis innlegg
Han karen på den filmen har ikke vært syk på 15 år
Vis hele sitatet...
Hvordan syk? Tar han da med litt løs mage en dag, eller har han bare ikke hatt kreft eller andre alvorlige sykdommer på 15 år?
"syk" er veldig diffust for meg ihvertfall.

Sitat av Markie2k Vis innlegg
Han kan sikkert lett bli 130 år eller mer om han fortsetter slik.
Vis hele sitatet...
Ifølge wikipedia er verdens eldste person 122 år nå.
At denne personen skal klare å bli 130 år og kanskje mer, tror jeg ikke på
Er jo monker som både spiser og lever like sunt som denne personen.
Hvorfor er han så spesiell?

Sitat av Markie2k Vis innlegg
blant annet at når du trår foten på bakken uten sko ( sålen fuckr opp) så slipper kroppen ut dritt som den mottar når du er nærme pcn eller mobil stråling.
Vis hele sitatet...
Dette lukter bullshit lang vei...
Greitnok, han har en sunn og bra livstil, men at fyren er noe supermenneske stiller jeg med tvilende til.
Idag er jo både poteter og brødskiver kreftfremmkallende og livsfarlig.

Nei, tren og spis som et normalt menneske, så skal du se at du nok lever lenge nok.
Jeg har spist tyrkisk pepper i 6 år uten å få sykdom ! (Har jo selvsagt knust ting, blod og sår og sånt, men det er jo ikke livsstilsbasert, obviously) Tyrkisk pepper forebygger åpenbart sykdom!
Sitat av Astron Vis innlegg
Jeg har spist tyrkisk pepper i 6 år uten å få sykdom ! (Har jo selvsagt knust ting, blod og sår og sånt, men det er jo ikke livsstilsbasert, obviously) Tyrkisk pepper forebygger åpenbart sykdom!
Vis hele sitatet...
Du kommer langt med sigaretter, whiskey og ville, ville damer også...

http://en.wikipedia.org/wiki/Henry_Allingham
Trådstarter
23 0
Altså, som jeg selv sa jeg er ingen ekspert. Trenger ikke tro på alt der heller, sa bare jeg synes det er interessant. Men Goji berry feks er svært ofte brukt innen medisin i Kina (fordi det er veeldig sunt).
Og jada, introduksjonen min var dårlig, men ikke la det gå ut over filmen iallefall! Selv om jeg skrev noe som kanskje ser helt gærnt ut, trenger dere ikke automatisk dømme før dere har sett. Sier ikke at dere alle har gjort det, men virker som noen har gjort det.

Sa ikke han var noe supermenneske heller, men siden han har spist den maten så lenge og kommer antakeligvis til å fortsette kan det jo være en mulighet. Det er jo enda lenge til han feks blir 80 da, og innen da har det sikkert allerede blitt satt en ny rekord.

http://www.gojiking.co.uk/articles/g...-medicine.html


Er masse flere linker på google søk selv. Jeg er ingen helsefreak heller btw. Trener aktivt osv, men spiser både usunt og sunt.

oog en annen ting, mange av dagens værste sykdommer kommer jo ofte av all den driten vi får i oss. Så lenge man unngår det meste av drit som folk modifiserer maten med så kan man jo leve et langt liv utifra kostholdet ( så lenge ikke andre faktorer påvirker psykisk eller medfødt sykdom osv).

.
Sist endret av Markie2k; 1. juli 2009 kl. 20:10.
Leve lenge ja, hvor artig er det å være 90 år, sitte i en stol dagen lang. Ja, er enkelt tilfeller som er fryktelig spreke, men de fleste som er 70-80+ år er slitne og sitter for det meste i en stol å tenker på alt de har gjort, eller de som er heldige husker hva de har gjort tidligere.

Så hva er vitsen med å spise sunt og ikke nyte livet og dø når man er 130 år? Må jo få mest mulig ut av livet, prøve forskjellig mat, gjøre forskjellige ting istedet for å satse på å bli 130 år. Lev livet, spis sunt/usunt og drit i det, da lever du lengst!
Hvilken film? jeg trykket på linken og startet "filmen", men det kom bare lyd.
Trådstarter
23 0
Sitat av Geiten Vis innlegg
Hvilken film? jeg trykket på linken og startet "filmen", men det kom bare lyd.
Vis hele sitatet...
du trenger forsåvidt bare lyd, men prøv en annen browser kanskje eller last ned siste oppdatering innen java o.l. Eller refresh..
I like turtles
Skyfex's Avatar
Sitat av Markie2k Vis innlegg
... Anyway, han forteller mye annet og, blant annet at når du trår foten på bakken uten sko ( sålen fuckr opp) så slipper kroppen ut dritt som den mottar når du er nærme pcn eller mobil stråling. Er ingen ekspert på det her, så du burde heller bare se på filmen som sagt:P
Vis hele sitatet...
Haha. Gikk det ikke av en liten alarm der?

Generelt sett, ikke stol på folk som prøver å selge noe, når det gjelder helse og livsstil. 99.99% av det er scam. Sure, virker som det er noe fornuftig i deler av det han sier, men ellers er han nok bare ute etter å selge bøker og DVDer.

Sjekk heller ut forskning.no f.eks.
Sist endret av Skyfex; 1. juli 2009 kl. 21:11.
Trådstarter
23 0
http://www.longevitynowprogram.com/n...ology-exposed/

Her står det mer om den dårlige forklaringen min på at sålen "fuckr opp" ! Hvis du leser kommentarer og alt nedenfor i tilegg vil du se flere som har studert forskjellige ting som sier at det er logisk og blablabla. Gummi og elekstrisitet funker jo ikke helt bra, derfor jeg nevnte det med sålen. Sjekk ut filmen
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Markie2k Vis innlegg
http://www.longevitynowprogram.com/n...ology-exposed/

Her står det mer om den dårlige forklaringen min på at sålen "fuckr opp" ! Hvis du leser kommentarer og alt nedenfor i tilegg vil du se flere som har studert forskjellige ting som sier at det er logisk og blablabla. Gummi og elekstrisitet funker jo ikke helt bra, derfor jeg nevnte det med sålen. Sjekk ut filmen
Vis hele sitatet...
Kødder du med oss? Sida bruker jo kjipe hersketeknikker som en ungdomsskuleelev burde kunne avsløre, som for eksempel på hevde at ting er sjølvsagde, på totalt feil grunnlag:
Try feeding your wrinkle cream or protein shakes to a Galapagos Tortoise or give a health-food bar to an elephant...

We intuitively know these noble creatures would never touch what we're told to believe is "healthy."
Vis hele sitatet...
Veit vi intuitivt det? Og om påstanden om at dei ikkje vil røre det stemmer, så er første innfallet mitt at grunnen er at det truleg ikkje finst så jævla mange 'healt-food bars' i miljøa til nemde dyr - ikkje fordi dyra på magisk vis er i stand til å avgjere kva som er sundt og ikkje.

Forøvrig forklarer jo ikkje sida en jævla ting, den bare lister opp masse new-age svada og pissprat uten å komme med ein einaste verifiserbar påstand, eller i heile tatt prøve å forklare virkemåten.

Med andre ord - er det alt du bygger overbevisninga di på så virker brått skapelsesberetninga som ein rimelig velfundamentert teori...
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Les forøvrig denne artikkelen som går meir i detalj.
Trådstarter
23 0
haha.. ironisk nok reklamerte de for goji berries på den siden som er en superfood. -------Men joa, greit det er nok mye bullshit----------. Anyway, jeg har vært innom andre greier og ikke bare den siden. Leser kommentarer fra andre folk hvor noen er også kritiske.

Btw å si at ingenting blir forklart kan man jo nesten ikke si. Han prøver (hvert fall) jo å forklare masse. Se nøyere.

se fra 15:35 til 16:18 eller noe btw.

http://www.longevitynowprogram.com/n...ology-exposed/


"Suzanne says:
July 1, 2009 at 8:21 am

Check out all the research in the Qi Gong world. This grounding infomation is consistant with the techniques in Qi Gong exercises. The Chinese will stand at the base of a tree for it’s grounding effect on the body. Qi Gong is always known to be more powerful when practiced outside in bare feet.
So this all makes sense.

20 yrs. Qi Gong experience.
Suzanne"


Noe annet nevnt er "we don't care about superfood nr 108,109,110, we care about 1,2,3,4,5"...