Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  43 2901
Jeg ser det er en del eldre tråder og poster som henviser til dette spillet. Det ser ut til å være i beta fortiden. Er det noen som har prøvd det? Gjerne del litt informasjon med oss andre interesserte
Ja har beta nøkkel, dog har jeg ikke spillt etter siste character reset. Spillet er i mine øyne som en lett blanding av BF 1942, TF2 og wow (pga noen lettere rollespill elementer).

Det er utrolig lett å komme igang og klassesystemet fungerer fint. Vet ikke helt hva slags informasjon du er ute etter så du kan jo f.eks stille spørsmål så kan jeg prøve å svare etter beste evne
jeg er med i betaen, det startet forresten en ny runde for to dager siden og de karakterene du spiller opp nå får du beholde når spillet lanseres.
InsomniA's Avatar
Trådstarter
Høres morro ut. Krever det mye spilling for å få karakterene dine opp på topp nivå? Hvordan fungerer det med klaner osv. Er det litt som counter strike, der det hovedsakelig offisielt er 5on5?
Tror ikke dette spillet er noe særlig for klanspilling (for øyeblikket iaff). Men vil anta at det blir 5v5 eller 8v8 i matcher. Men kan egentlig ikke si noe særlig om akkurat det da jeg kanskje er midt i målgruppen til spillet, nemlig casual

Levling går relativt kjapt og er jo bare en grind på kills og å ta flagg (samt missions men de går ut på akkurat det samme)
Jeg har også beta key til spillet og det jeg likte med det spillet var at man måtte kjøpe seg bedre våpen og at man kunne lage karakteren sin slik man ville, men det var en ting jeg ikke likte med spillet og det var det at animasjonen var ganske bugget, men så er det jo også en liten stund siden jeg fyrte opp spillet sist og da. Men det er ett spill jeg kommer til og spille videre :>
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Til dere som ønsker dere beta key er vel enkleste måten og hive deg på twitter og starte og følge BFHeroes tok meg 5 minutter så hadde jeg key (sikkert luck)
Sist endret av Incogn1to; 2. juni 2009 kl. 15:48.
Har spilt endel, det er morro men gikk lei etterhvert. Sluttet brått og spille og har egentlig ikke sett tilbake.. Men nå er jo eksamen sesongen godt igang også, er vel kanskje noe med det.
BF: Heroes er et vindunderlig casual spill. Spiller det selv for tiden og er level 22 (av maks 30). Går relativt fort og har hatt beta konto i litt over 1 mnd.
Siden spillet ennå er i beta er det en del ting som må endres/forbedres, men er morsomt forde. Clan kamper er ikke oppe å kjører enda da spillet nå bruker en "Play Now" -knapp der du blir tildelt en server som passer til din level (selv om dette også har sine problemer av og til).
Spillet minner om en blanding av Team Fortress 2, Counter-Strike og andre Battlefield spill. Det er dog i 3 person og du har en actionbar lik rollespill med div. abilities. Dette gjør skytespillet litt unikt og det fenger bra.

Alt i alt et flott casual spill.

*Styrer faktisk en international clan, sammen med noen andre, som venter til spillet blir bedre og lagt opp for clan kamper. Besøk oss gjerne på http://urge-clan.net og #URGE @ QuakeNet.*
koster dette penger ?
Nei, det er en beta for øyeblikket. Og spillet er vel også planlagt gratis når det gis ut.
Jeg har også betakey, men har ikke fått spillet til å funke enda, får ikke til å connecte, mulig det har blitt fikset i det siste men....
Sitat av Viva la Opium Vis innlegg
Jeg har også betakey, men har ikke fått spillet til å funke enda, får ikke til å connecte, mulig det har blitt fikset i det siste men....
Vis hele sitatet...
Jeg har også hatt en bugg med det, men hvis du høyre klikker på nettleseren din (ikke chrome) og velger kjør som administrator skal det funke. Funka ihvertfall for meg.
noen som har lyst til å game sammen a'?
Er det kjør som administrator i XP da?

Har lest gjennom forumet hvor de lister opp mulige løsninger på problemet, men har ikke fått det til å funke enda. Får ikke prøvd på en stund uansett, men takk for tipset.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
noen som har lyst til å game sammen a'?
Vis hele sitatet...
jeg er Seskwein
hvordan funker egentlig det når folk skal spille sammen da ?
Sist endret av Incogn1to; 2. juni 2009 kl. 18:55.
Sitat av Incogn1to Vis innlegg
jeg er Seskwein
hvordan funker egentlig det når folk skal spille sammen da ?
Vis hele sitatet...
en stund siden jeg har vært inne nå, men er det ikke friends list funksjon? kommer forresten ikke inn nå, får den innloggings greia, så stopper det helt opp i loadinga i browseren...
Bare for å si det, de som er med i betaen har godtatt til EA og DICE at de ikke vil snakke om battlefield heroes med noen som ikke har det.
Tenkte det bare kunne være kjekt og vite og ja jeg vet at de sannsynligvis ikke finner ut at dere har snakket om det
og *kremt* brukere og innhold på dette forumet er ikke av den mest lovlydige sorten *kremt*
Sitat av Naida Vis innlegg
og *kremt* brukere og innhold på dette forumet er ikke av den mest lovlydige sorten *kremt*
Vis hele sitatet...
*kremt* Så er dette ikke en lov heller, derfor følger vi det blindt. *kremt*
Utrolig gøy spill litt trist at man må Kjøpe utstyr osv med ekte penger :S
Det er jo bare eyecandy du får kjøpt for ekte penger da, sist jeg spilte iallefall. Våpen ol. kjøper du jo med VP eller hva det heter.
Det er korrekt. I Battlefield Heroes har vi to typer valuta.

BattleFunds (BF):
Man kjøper BF med ekte penger. BF blir brukt til å kjøpe klær o.l. som BARE har visuell betydning. Man kan ikke kjøpe noe utstyr med BF som gir deg noe forsprang på andre spillere.

Valor Points (VP):
Valor Points får man av å spille spillet. Med VP kan man kjøpe seg nye våpen, klær, gadets og emotes. Jeg er ikke 100% sikker på hvordan man oppnår dem på i et spill, men jeg ender ofte opp med 7-8 VP. En annen måte å skaffe seg VP på er å gjøre ferdig oppdrag som man kan få. Her får du mellom 15-30 VP, alt etter hvor vanskelig oppdraget er.

I går kom det en ny oppdatering til Battlefield Heroes. Det mest nevneverdige er at de nå har fått lagt til en Friends List der du kan legge til spillere ved navn og slå seg sammen med dem på serveren de spiller på, hvis det er ledig plass. Tidligere har det også vært utrolig kjedelig med folk som cheater. Det er blitt brukt wallhack, aimbot mm. I den nye oppdateringen har Battlefield Heroes fått Punk Buster innstallert slik at mye av cheaterne er borte.
Det er også lagt til et komplett nytt map, Coastal Clash.

Du kan lese mer om oppdateringen her.
Sist endret av Clr; 4. juni 2009 kl. 05:38.
Det var en ny oppdatering i BF-H i natt. En ny funksjon blant annet gjør at du kan lagre venner i spillet. Det er bare å adde meg: DivineDynamite
EDIT: Litt for trøtt til å lese at Clr hadde skreve dette.
Sist endret av nobels; 4. juni 2009 kl. 06:52.
får fortsatt beskjed om at de driver update da
Å herregud! Jeg kan miste min level 2 kommando!
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Jeg har betakey til dette spillet. Men jeg mistet linken til der hvor en skriver den inn. Noen som tilfeldigvis har den? Jeg har forsøkt å finne den til ingen nytte.
Sitat av Clr Vis innlegg

Man kan ikke kjøpe noe utstyr med BF som gir deg noe forsprang på andre spillere.

/forum/showthread.php?tid=34167"]her[/url].
Vis hele sitatet...
det er jo tull :P du kan kjøpe sånne greier sånn at du får 150% mer Xp eller at du får 150% mere VP .
Sitat av tep0sen Vis innlegg
Jeg har betakey til dette spillet. Men jeg mistet linken til der hvor en skriver den inn. Noen som tilfeldigvis har den? Jeg har forsøkt å finne den til ingen nytte.
Vis hele sitatet...
http://beta.battlefield-heroes.com/activate
Sitat av Toadftw Vis innlegg
det er jo tull :P du kan kjøpe sånne greier sånn at du får 150% mer Xp eller at du får 150% mere VP .
Vis hele sitatet...
Hehe, ja, som i Battlefield: Bad Company. Man kan jo kjøpe våpen og stuff så man blir overlegen de andre, og for PENGER, ikke en digital sum tjent opp i spillet.
Husker EA ble kritisert for det, hehe.
Sitat av Zhylo Vis innlegg
Hehe, ja, som i Battlefield: Bad Company. Man kan jo kjøpe våpen og stuff så man blir overlegen de andre, og for PENGER, ikke en digital sum tjent opp i spillet.
Husker EA ble kritisert for det, hehe.
Vis hele sitatet...
Det er jo ikkenoe mer og forvente av et *Bra* Spill som er gratis :P

men uansett leste noe om at etter denne patchen kommer disse characterne fra betaen til og bli med når spillet blir lansert?

og når faen skal de få fingeren ut sånn at jeg kan spille igjen ?
Sitat av Toadftw Vis innlegg
det er jo tull :P du kan kjøpe sånne greier sånn at du får 150% mer Xp eller at du får 150% mere VP .
Vis hele sitatet...
Ok, jeg kan se at ved å si "forsprang" ble litt feil.
Man kan ikke kjøpe noe av BattleFunds som gjør at characteren din er bedre enn andres på noen måte.
Det at man får den ~50% mer XP'en gjør at man leveler fortere, ja, men dess høyere level man er dess mindre sjanse er det for at du ender opp i en public server med level 1-10 i.

Systemet er jo bygget opp slik at når du joiner en server sjekker den opp level'en din og prøver å matche den med en server som har ca samme level.
Sitat av Clr Vis innlegg
Ok, jeg kan se at ved å si "forsprang" ble litt feil.
Man kan ikke kjøpe noe av BattleFunds som gjør at characteren din er bedre enn andres på noen måte.
Det at man får den ~50% mer XP'en gjør at man leveler fortere, ja, men dess høyere level man er dess mindre sjanse er det for at du ender opp i en public server med level 1-10 i.

Systemet er jo bygget opp slik at når du joiner en server sjekker den opp level'en din og prøver å matche den med en server som har ca samme level.
Vis hele sitatet...
Du kan jo også kjøpe sånn at du får flere VP en den vanlige karen. dette gjør at du kan kjøpe mer Våpen osv. så fordeler er det
Våpen er vel bare skins?
Synd at uniformen etc bare varer i en måned eller to.
Har hatt beta-key en stund, og siden jeg er syk fikk jeg lyst til å prøve det i går. Eneste problemet var vel at det ikke gikk å spille online, fikk "Error (6)".

Noen som har vært borti det samme?

Edit: Nå er det offline, så får ikke prøvd..
Sist endret av drittunge; 5. juni 2009 kl. 11:43.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Besserwisser
Sumpen's Avatar
Hver gang jeg trykker "Play Now!" og den leiter etter server, får jeg opp: "Unfortunately we could not find you a suitable server"

Og dette skjer HVER gang! Dette suger... Windows 7 btw
Betan er forresten over nå. så nå kan alle Starte og nærde som en helt.
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Sitat av Sumpen Vis innlegg
Hver gang jeg trykker "Play Now!" og den leiter etter server, får jeg opp: "Unfortunately we could not find you a suitable server"

Og dette skjer HVER gang! Dette suger... Windows 7 btw
Vis hele sitatet...
Bare prøv igjen. Om du virkelig vil spille kan du jo hoste sjæl - hvis ikke får du vente til noen som hoster har plass til deg.

Jeg heter forresten graapho, og heroen min heter ultradeath. Legg meg til for å spille med/mot en katastrofe av en spiller!
Dritkult spørr du meg Masse skyting og engasjerende, og morsomt :P ikke så fordømt seriøst og masse folk som går rundt å skriker n00b til hverandre (jeg er vell det man kan kalle en FPS n00b)

synes traileren skisserer spillet veldig bra: Verdt å prøve sign deg opp til beta key!
Sitat av Graapho Vis innlegg
Bare prøv igjen. Om du virkelig vil spille kan du jo hoste sjæl - hvis ikke får du vente til noen som hoster har plass til deg.

Jeg heter forresten graapho, og heroen min heter ultradeath. Legg meg til for å spille med/mot en katastrofe av en spiller!
Vis hele sitatet...
stemmer det, er litt slitsomt, men husk at det bare er beta!

adda deg graapho! jeg er EpicSnusBox og EpicLunchBox
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
synes traileren skisserer spillet veldig bra: Verdt å prøve sign deg opp til beta key!
Vis hele sitatet...


Litt vanskelig og signe seg for beta key når spillet har kommet? eller?
Spillet er nå åpent for alle. Trenger ikke betakey lenger

Og de av oss som var med på betaen fikk en liten gave
Medaljer! Yaaaaay... ville heller hatt BAttlefunds
får jo 200 battlefounds å da! http://www.battlefieldheroes.com/for....php?tid=40413 er ikke mye du får gjort med 200 men er noe vertfall