Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  49 4555
I kveld så jeg at noen forsøkte å poste en facebook-sak hvor man lærer dyp innsikt om seg selv (f.eks. at man er KJEKK, SEXY og KUL) fra bokstavene i navnet sitt. Her var det snakk om enkeltord knyttet til enkeltbokstaver, men jeg har innsett at navnet inneholder så mye mer! Her er en kjapp liste, 100% sann, jeg laget. Vi har dessverre ingen trendy "POST TO FACEBOOK"-knapp her på nFF (MEN DET KOMMER ASSÅ) så det må postes manuelt...

A - Du har problemer med å innse dine egne problemer og å ta på deg skylden for dem. Følgelig vil du aldri lære av konflikter og personlige katastrofer, men oppleve mange fordi du aldri forbedrer deg.

B - Grunnet mye leking nær kraftstasjoner vil du aldri kunne få barn. Til gjengjeld vil du få et langt bedre hjerte enn de som gidder å oppdra barn i løpet av de neste femti årene.

C - Du vil dø alene. Uansett hva du gjør.

D - Med tiden vil opptaket ditt av riboflavin svikte, og det vil få katastrofale konsekvenser for kjønnsorganene dine.

E - Du kom deg aldri helt over Ødipus/Elektra-komplekset ditt. Sky familiesammenkomster såfremt du klarer, dette kan fort bli veldig stygt.

F - Gratulerer, du er et perfekt menneske. Forutsatt at hele navnet ditt er F, altså.

G - Kognitive sentre i hjernen din vil svikte på grunn av diverse uheldige
kjemikalieinntak oppigjennom årenes løp. Første tegn er stadig deja vu mens du leser, umiddelbart etterfulgt av tapt kontroll over tarmsystemet.

H - Navnet ditt ligger ganske tett opp til en kjent terrorists navn - neste gang du flyr til
USA vil du bli arrestert og plassert i et ikke-navngitt hemmelig fengsel i Øst-Europa uten dom i sju år før du frigis. I mellomtiden vil du ha stiftet nærmere bekjentskaper med cellekameraten "Gregory".

I - Innen fylte 35 vil en svulst i hjernen gjøre at det eneste du hører er munnspill-temaet fra en viss Dylan-låt. Det er kult de første ti gangene.

J - Kognitive sentre i hjernen din vil svikte på grunn av diverse uheldige kjemikalieinntak opp igjennom årenes løp. Første tegn er stadig deja vu mens du leser, umiddelbart etterfulgt av tapt kontroll over tarmsystemet.

K - Det er en viss sannsynlighet for at du heter Kurt. En skjebne verre enn døden.

L - Neste sykehusopphold vil medføre uheldige og langvarige konsekvenser på grunn av
ombyttede pasientjournaler. Håper du liker nye pupper, uansett hvor de blir plassert.

M - En inngrodd tånegl vil i nær framtid bli svært problematisk - en bit av den betente
neglen vil reise gjennom blodstrømmen din og gi deg septisk sjokk en sen tirsdagskveld.

N - Livet ditt vil være hardt fram til du fyller 39 år, men da ser alt ut til å bedre seg: Du finner kjærligheten, en god jobb og den langvarige skaden på ryggen din forsvinner som dugg for solen. Dessverre sammenfaller antikrists krig mot menneskeheten med 40 års-dagen din. Etter at atomvåpnene bringer en nådesløs og tilsynelatende endesløs atomvinter kollapser verdensmarkedet og muligheten for å dyrke jorden - du tilbringer dine siste pinefulle år med å spise radioaktive biller som har overlevd krigen.

O - Du er egentlig hyperallergisk mot et vanlig mattilsetningsmiddel du på mirakuløst vis
har unngått hver eneste dag i livet ditt. Fram til førstkommende torsdag.

P - Du trodde alle miner var ryddet vekk etter andre verdenskrig i Norge? Tro omigjen!

Q - En posisjon i det lukrative Kwagg-broderskapet åpner seg for deg i nær fremtid -
imidlertid viser dette seg å være en front for en organisasjon som stjeler organer. Du våkner etter innvielsesmøtet i et badekar fylt med isbiter med arr på huden like ved der nyrene dine pleide å ligge om bord på en oljetanker et sted mellom Madagaskar og Australia. Maten ombord er helt ok.

R - Du kommer til å falle ned en trapp og brekke masse bein. På sykehuset kommer du til å irritere deg over at det ikke engang blir en bra historie å fortelle.

S - Aliens sniker seg regelmessig inn i huset ditt for å flytte gjenstander rundt. Du kommer til å synes dette er moderat irriterende hele livet.

T - Eventuelle sydenturer du begir deg ut på vil, uten unntak, medføre at et eller annet
innsekt legger egg i hodebunnen din.

U - Du ble i barndommen forbyttet på sykehuset. Alle med U i navnet blir det - det står faktisk nedfelt i grunnloven.

V - De er faktisk ute etter deg. Ja, du vet hvem.

W - Humoren i at du skal bli truffet av en gigantisk kasse med Wolfram på 70 årsdagen
din er tapt for deg.

X - Du leder antagelig en skole for mutanter.

Y - Sært navn har gitt deg traumer etter mobbing hele barneskolen.

Z - Et klipp av deg på youtube vil av ukjente grunner bli en del av musikkvideoen til nasjonalsangen til et større land i Afrika. Du får minimalt med royalities grunnet manglende opphavsrettlovgivning.

Æ - Seriemorderen "Æ-mannen" utrydder i 2049 alle beboere i tettstedet ditt med Æ i
navnet med sin karakteristiske pistol som skyter sinte bier. Filmatiseringen av hendelsene tre år senere fremstiller deg som ganske dum og bytter hårfargen din samt et par av bokstavene i etternavnet ditt for å unngå søksmål. Den vinner tre Oscar.

Ø - Du blir bitt av et radioaktivt innsekt. Etter et par dager utvikler du superkrefter som organsvikt og flisete nervesystem.

Å - Du kommer til å angre på at du kjøpte de sandalene.
Stakkars, meg.:P
Stakkars "Pippilotta Viktualia Rullgardina Krusmynta Efraimsdatter Langstrømpe"...
Ahaha! Jævlig bra.
Hahahaha, herre! Gi meg styrke!

har du funnet på alt dette selv?

Fantastisk! Jeg ler jo høyt her, helt for meg selv! det skjer ikke så ofte
Sist endret av Duckyuck; 1. august 2007 kl. 01:16.
shit, jeg visste at navnet mitt betydde noe sånt
Syking
Men hva med avsnitt mellom hver bokstav?
og, mens du er i gang? åffer ikke lage en med tall og?
fødselsnummer o.l
^
Haha! Som Duckyuck sa: "Har du funnet på alt dette selv?"?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Helvete at admins ikkje kan ta imot kp, for den der var morsom. Ekstra morsom når en har sett originalen som du har rippa

Du glømte forøvrig å få med Moyner-ordenen der. Den er jo et must.
haha, gøyalt ^^
det mest utrolige er at du er så presis.
Mye av det som sto der steme med meg på en prikk.
Sitat av Duckyuck
Hahahaha, herre! Gi meg styrke!

har du funnet på alt dette selv?

Fantastisk! Jeg ler jo høyt her, helt for meg selv! det skjer ikke så ofte
Vis hele sitatet...
Skrev hele greia på knappe 20 minutter etter at jeg fikk ideen. Men jeg har ikke funnet på noe som helst - alle disse tingene kommer faktisk til å skje. Navn inneholder mange fantastiske ting moderne vitenskap ikke har fatteevner om. Jeg skal starte en skole hvor jeg lærer folk å snakke med navnet sitt. Jeg sover ikke så mye som jeg burde i ferier. Men moro at den gledet noen. POST PÅ FACEBOOK!!!!!

Sitat av Macca
og, mens du er i gang? åffer ikke lage en med tall og?
fødselsnummer o.l
^
Vis hele sitatet...
Med tanke på at det finnes et uendelig antall tall så vet jeg ikke helt.

Og ja, la til avsnitt nå. Glemmer alltid at forumer ikke tar imot ubehandla tekst så pent.
Sitat av ivioyner
Skrev hele greia på knappe 20 minutter etter at jeg fikk ideen. Men jeg har ikke funnet på noe som helst - alle disse tingene kommer faktisk til å skje. Navn inneholder mange fantastiske ting moderne vitenskap ikke har fatteevner om. Jeg skal starte en skole hvor jeg lærer folk å snakke med navnet sitt.
Vis hele sitatet...
Det er jo 100 tusen ganger mer sannsynlig enn prinsessen sine engler. Så hvorfor ikke? Du må bare ta knerten på Ari Behn og få prinsessen til å gifte seg med deg, slik at du blir kjendis. Da kan du selge rosa poteter med vannmelonsmak og vitamin π og fortsatt tjene penger på det.
Jeg er redd og trenger psykolog. Jeg vil ikke dø alene
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Din destruktive kreativitet skremmer meg nok en gang, men jeg lurer på hvordan de radioaktive billene kommer til å smake...
Hahahha, herlig
Hehe, jeg har en smertefull fremtid i vente.
Jeg tok meg den frihet å lage et script som gjør det lettere å analysere

(link)


edit:
Sitat av Macca
og, mens du er i gang? åffer ikke lage en med tall og?
fødselsnummer o.l
^
Vis hele sitatet...
Sitat av ivioyner
Med tanke på at det finnes et uendelig antall tall så vet jeg ikke helt.
Vis hele sitatet...
hvis du bare lager med fødselsår fra og med 1970 til 1995 , så blir det vel ikke så mange.
Sist endret av lsrr; 1. august 2007 kl. 02:40.
Jeg VISSTE at det var noen som flytta på tinga mine om natta! her i natt våkna jeg med både det ene og det andre i senga mi, blandt annet en radiostyrt bil så liten at jeg kunne svelget den.. Nå ble jeg nervevrak

EDIT: Jeg kan jo nevne flekken på lakenet og
Sist endret av simdal; 1. august 2007 kl. 02:35.
stortåa mi har blitt erstattet med en pupp. jaja...:/
Hva med Æ Ø Å?

Edit: Pokker, så de ikke der oppe. Men Ø mangler ihvertfall i scriptet til Moyner!

(- Øystein)
Sist endret av Kauder; 1. august 2007 kl. 03:01.
Sitat av Kauder
Hva med Æ Ø Å?

Edit: Pokker, så de ikke der oppe. Men Ø mangler ihvertfall i scriptet til Moyner!

(- Øystein)
Vis hele sitatet...
det er ingenting som mangler i scriptet, men du må skrive Æ Ø Å med store bokstaver av en eller annen merekelig grunn.
haha!

Så inntenst genialt. vel, jeg er redd og samtidig lurer jeg på hvordan radioaktive biller smaker..
<3
Beste jeg har lest her på nFF på en god stund nå. Genialt!
Takk gud for at navnet mitt bare er F
Jeg Óg heter bare "F"... jeg har lett etter andre hele livet mitt, men endelig har jeg funnet noen. Selvfølgelig måtte det være her... Når har vi navnedag?

Men seriøst: Slemt gjort å si at jeg kommer til å bli ødelagt av en ingrodd negl, når jeg har vært to ganger og kutta i tåa mi for å få fiksa på det ... slemme moyner....
Sitat av ivioyner

M - En inngrodd tånegl vil i nær framtid bli svært problematisk - en bit av den betente
neglen vil reise gjennom blodstrømmen din og gi deg septisk sjokk en sen tirsdagskveld.
Vis hele sitatet...
Au, jeg har faktisk hatt en "tå-operasjon".

Jeg lo godt av det her, det skal være sikkert.
Jeg kommer mest sannsynligvis til å vere en boms til jeg er 39:`(
Stakkars meg!!
Du er egentlig hyperallergisk mot et vanlig mattilsetningsmiddel du på mirakuløst vis
har unngått hver eneste dag i livet ditt. Fram til førstkommende torsdag.

I morgen er min dommedag
Stemmer,
jeg har en inngrodd tånegl hvor det som engang var levendes vev nå er forvandlet inn i noe som ligner shreks grønne underliv, men lærer aldri rett og slett fordi det ikke er ikke min feil, heldigvis, liker Gregory mine attributter å pleier og slikke mine hodebunnsegg jeg fikk etter ett fuktig tokt jeg tok til laspalmas etter romvesener hadde gjemt bort min bobmarley nikkedukke som jeg bare måtte ha tilbake (mental note: jeg visste det ikke var meg som rotet bort ting). heldigvis er alt over på torsdag.
Gruer meg til operasjon på sykehuset 7. aug. Da vil jeg visst ende opp med en pupp i ankelen=p Lurer på hvilken cupsize jeg bør investere i?!
har aldri sett en analyse som passer bedre. HEIL
Sakelig fint script. lo godt,hardt og lenge av den her.
"Kognitive sentre i hjernen din vil svikte på grunn av diverse uheldige kjemikalieinntak oppigjennom årenes løp. Første tegn er stadig deja vu mens du leser, umiddelbart etterfulgt av tapt kontroll over tarmsystemet."

Nå har jeg virkelig lite å se fram til.
Impulsiv og kreativ på 20min vil jeg si
Hehehe, mongo ass.. Jeg får superkrefter men dør av di, men fordet, SUPERKREFTER!! O.O
Er godt at den slo an. Forøvrig kan jeg legge til at hvis du har to bokstaver av samme typen, så blir det dobbelt opp med effekt. Sånn er reglene.
Det er en viss sannsynlighet for at jeg heter Kurt. Faaaen
Uff da. Det er ikke rart jeg aldrig lærer siden jeg har to av bokstaven a i navnet mitt...

PS. Faen hvorfor sa du ikke i fra før jeg var i det familieselskapet
Sist endret av stapnes; 3. august 2007 kl. 20:02.
Sitat av ivioyner
F - Gratulerer, du er et perfekt menneske. Forutsatt at hele navnet ditt er F, altså.
Vis hele sitatet...
Jeg er heldig.
Kan noen pleez lage en skikkelig navnanalyseringside? Helst med noe slikt designerering:
http://folk.ntnu.no/audunwi/misc/gen.jpg

Haben einen glückschung anproferierung.
Javell Javell, spennende å høre om fremtiden til alle ifølge den guiden din.
-Åh, Stakkar meg, jeg xxxxx
-Ok.


Men morsom guide var det
Syns det var litt slemt med den inngrodd-tånegl-greia. Etter en stygg ulykke med en gressklipper, slippers, nedoverbakke og våt gress, har jeg mista en kvart del av stortåa på venstre fot. Som det er litt negl på, og som er inngrodd.


kthx.

Men dog, GENUIALT.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Du er genial
▼ ... noen uker senere ... ▼
dette var mindre bra. mørke mørke utsikter
okeeei... greit.
Er det at det er en at "det er en viss sannsynlighet at jeg heter kurt" eller er det hvis jeg heter kurt som er en skjebne verre enn døden?

hmm... kanskje jeg ikke vet mitt eget navn, hva skal jeg gjøre

Sitat av TubeFan
Javell Javell, spennende å høre om fremtiden til alle ifølge den guiden din.
-Åh, Stakkar meg, jeg xxxxx
-Ok.


Men morsom guide var det
Vis hele sitatet...
Oi, du er rektor på 5 mutantskoler

btw, veldig morsom tråd
Sist endret av HMX; 13. september 2007 kl. 18:16. Grunn: byttet til grafiske smilys
Hmm m ... ... a ... r.. åfaen, jeg sliter

Denne var søt, Moyner ^_^
Hahahahaha, genialt ivi <3

O - Du er egentlig hyperallergisk mot et vanlig mattilsetningsmiddel du på mirakuløst vis har unngått hver eneste dag i livet ditt. Fram til førstkommende torsdag.
L - Neste sykehusopphold vil medføre uheldige og langvarige konsekvenser på grunn av ombyttede pasientjournaler. Håper du liker nye pupper, uansett hvor de blir plassert.
E - Du kom deg aldri helt over Ødipus/Elektra-komplekset ditt. Sky familiesammenkomster såfremt du klarer, dette kan fort bli veldig stygt.

->

M - En inngrodd tånegl vil i nær framtid bli svært problematisk - en bit av den betente neglen vil reise gjennom blodstrømmen din og gi deg septisk sjokk en sen tirsdagskveld.
A - Du har problemer med å innse dine egne problemer og å ta på deg skylden for dem. Følgelig vil du aldri lære av konflikter og personlige katastrofer, men oppleve mange fordi du aldri forbedrer deg.
R - Du kommer til å falle ned en trapp og brekke masse bein. På sykehuset kommer du til å irritere deg over at det ikke engang blir en bra historie å fortelle.
I - Innen fylte 35 vil en svulst i hjernen gjøre at det eneste du hører er munnspill-temaet fra en viss Dylan-låt. Det er kult de første ti gangene.
U - Du ble i barndommen forbyttet på sykehuset. Alle med U i navnet blir det - det står faktisk nedfelt i grunnloven.
S - Aliens sniker seg regelmessig inn i huset ditt for å flytte gjenstander rundt. Du kommer til å synes dette er moderat irriterende hele livet.

Moro.
... *blinks* å huff da