Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 927
Har ansvaret for våre firmafester. Håper på ivertfall 2 fester, en nå snart/overnyttår og en på våren/sommeren.

Nå kommer vinterfesten.
Har snakket med en del og det er mange som ønsker litt mer en bare leide lokaler og massedrikke.
Budsjettet er 50.000,- for denne festen som jo burde holde til en god del morro
Antall ansatte er 75 men regner med att rundt 25-40 stiller.

Vil gjerne ha noe aktivt i begynnelsen og så leide lokaler senere med alkoholen.

Noen forslag? noe du husker som var gøy fra dine firmafester?
Gokart (Titegn)
Vet i allefall at evt. rafting eller hurtigbåter i høy sjø og lignende har blitt godt mottatt av andre. Det viktigste er vel at alle gjør noe som er relativt ukjent og spennende?
Ta med de ansatte på Paintball?

- Fysisk aktivitet.
- Spennende
- Lagspill
+ litt adrenalin.
Sist endret av illuSiOn^; 8. oktober 2007 kl. 17:35.
Gocart og Paintball er faktisk noe av det jeg har tenkt på.
Gocart greier jo ikke 40stk samtidig så må nesten ta det som en Cup. 3 heat og de 3 beste fra hver i finale kunne funket. kanskje drikkebonger som premier til alle og noe ekstra til topp3.

Paintball er litt vanskelig, må i tilfelle leie utstyr å sette av gårde inn i skogen. Kan bli litt risikabelt inni skogen med paintball og så er det sikkert noen som ha fått i seg noe før firmafesten.
Hvis ikke det er noen baner i kristiansand som har åpent sent på lørdags kvelden da, får sjekke opp i det.

Hurtigbåter er en god ide, finnes mange slike adventure selskaper her i området som tilbyr sånt..
Skifting på kaien etterpå og god mat + masse drikke senere, vetikke om disse selskapene vil godta att vi setter ut sent på lørdagskvelden da. blir bekmørkt da.
Paintball er ikke risikabel, så lenge alle bruker maske (og dere ikke blir sett av politi ol)
Paintball er ikke direkte vondt, om man bruker standard våpen og standard utstyr for beskyttelse.

Om noen drikker _mye_ før dere spiller, er det kanskje ikke så lurt. Men et par styrepils før skyting gjør nok ikke noe. Snarere tvert imot.
få tak i en stand-up komiker^^

Andy Taffs kan jeg anbefale

www.taffs.com tror jeg siden hans er.
Sitat av aerox88

www.taffs.com tror jeg siden hans er.
Vis hele sitatet...
Nei.... (10 tegn)
edit: merkelig att den la seg inn igjen pga refresh :S
Sist endret av Tang0; 8. oktober 2007 kl. 20:43.
Hvorfor er det risikabelt å bli sett av politi? Dette er jo et firma som skal bruke penger på dette, de spiller jo selvfølgelig på en lovlig bane enten inne eller ute?

Sitat av Evelen2
Paintball er ikke risikabel, så lenge alle bruker maske (og dere ikke blir sett av politi ol)
Vis hele sitatet...
Du kan leie Villkatt Gocart eller leie hele banen på evje. Så det er ikke noe problem. Det litt mindre kjipe er at ingen kan være påvirket før eller under selve kjøringen. Villkatt klarte fint å aktivsere 20 folk i 2 timer - så det er ikke noe problem. Det kan bli litt mange med 40 stk. Ville sjekket opp med Evje Gocart (ligger på hornes)!
Sitat av pete^
Hvorfor er det risikabelt å bli sett av politi? Dette er jo et firma som skal bruke penger på dette, de spiller jo selvfølgelig på en lovlig bane enten inne eller ute?
Vis hele sitatet...
Nå tengte ikke jeg lovlig bane da
skrev feil i forige posten min om andy taffs.

www.andytaffs.com er siden hans