Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 496
Jeg har nylig flyttet, og min nettleverandør Nextgentel har fått de 1000 spenna de skulle ha før å flytte linja. De brukte to uker på å sende en person som skulle hooke-up den nye adresses gjennom en sentral noensteds... (Bor i blokkleilighet) Så det dukkey aldri opp noen på døra mi. På dagen de skulle ha linja oppe og gå funkerte det ikke. Routeren min viste DSL uten internet. Så, jeg ringte tech-support og oppga detaliene rundt min situasjon. Han sa han skulle prøve å fikse det og senere gi meg tilbakemeldig på sms.
...
To timer senere ringte jeg tilbake og ble forklart at teknikkeren sendte til feil nummer (De har tydligvis ikke anrops logger i nextgentel). På det tidspunkter gikk kontantkortet mitt tomt, og jeg måtte låne en annen mobil. Jeg ble fortalt at jeg trengte en ny router, og at den ville komme i posten om et par dager.

Nå sitter jeg her og venter på routeren, og kan ikke ungå å tenke at allt dette var unødvendig før å flytte bredbåndet.
Er det virkelig en sentral noensteds hvor en eller annen tjall fra selsskapet kommer og pirker for å skaffe meg internet forbindelse?
Burde de ikke ha visst at jeg trengte en ny router FØR allt dette?