Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3577
Noen av oss her har kansje sett en video montage på Youtube som handler om hva det noe yngre personalet på Jørstadmoen militærbase bedriver under tjeneste. Kort fortalt driver de og surrer rundt, aker på taket, koker piss, kjører på langrenn ski etter biler og annet tjall. Jeg hadde noen av disse som favoritter på Youtube accounten min fordi jeg syntes de var lættis. Men nå finner jeg dem ingen steder. Det står "This video is prive" is store, autoritære bokstaver.
Jeg prøve å søke på google etter "Vakttroppen på Jørstadmoen" og fant en annen side hvor videoene var lagt ut. Men der fikk jeg samme melding.

Kan dette være et plott iverksatt av myndighetene for å redde forsvaret's image!? Isåfall, hvem står så bak denne lumske hendelsen?
Og hvor er det blitt av de orginale videoene?!

SecretAgentMan aner trøbbel.
Det eneste det betyr er at personen som la ut videoen nå har markert den som privat, hverken mer eller mindre

Forøvrig må du ha gjort tidenes dårligste youtube-søk da treff #2 på google er denne: http://www.youtube.com/watch?v=lqyEvuC7gLk
Sist endret av liasis; 23. juli 2009 kl. 19:11.
Næh, sett på maken.. Takk! Da var det ikke en verdensomspennende konspirasjon likevel da.
stemmer! den var ganske hysterisk morsom!
Grunnen var vel så enkel som at forsvaret absolutt ikke liker den slags oppførsel (latterliggjøring av uniformen++), og at befalet i leiren sikkert rett og slett gjenkjente "gjerningsmennene", som så fikk seg en heftig skrape, og beskjed om at de kom til å vaske dasser med tannbørsta si resten av tjenesten hvis de ikke fjerna filmen asap zulu.