Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1755
Heisann! Skulle oppdatere min kjære Iphone 5s via Itunes, men når instaleringen er på mellom 50% og 70% stopper den. Som regel kommer feilkode 6 men noen ganger kommer kode 3014. Har av en eller annen grunn aldri valgt å ta backup eller å bruke icloud. Det eneste som kommer opp på mobilen er en beskjed om at jeg skal koble til Itunes og på Itunes får jeg beskjed om at den ikke kunne oppdateres og at jeg må gjenopprette mobilen. Det har jeg ikke spesielt lyst til fordi da mister jeg alle bildene mine.

Har prøvd følgende tips:

-2 forskjellige macer
- Byttet nettverk
- Har oppdatert alt av Itunes og programvare på mac.
-Kontrollere hosts-filen ( finner ikke gs.apple.com)
-Startet mobil og mac på nytt

Er det noen som har opplevd det samme og har klart å fikse det? Om ikke, er det mulig å ta backup av iphone selv om den er i "itunes-modus" med et annet program?
https://support.apple.com/no-no/TS3694

Sitat av Kode 6:
Undersøk sikkerhetsprogramvaren

Relaterte feil: 2, 4, 6, 9, 1000, 1611, 9006. Enkelte ganger kan sikkerhetsprogramvare hindre enheten i å kommunisere med med Apples oppdateringstjener eller med enheten.

Undersøk sikekrhetsprogramvaren og innstillinger for å forsikre deg om at de ikke hindrer tilkobling til Apple-tjenerne.
Vis hele sitatet...
Sitat av Kode 3014
Feil 3194, feil 17 eller "Denne enheten er ikke kvalifisert for anmodet bygg"

Hvis iTunes ikke kan kommunisere med oppdateringstjeneren, kan du få en av disse meldingene:

Feil 17
Feil 1639
Feil 3000-3020
Feil 3194
Feil 3100-3999
Denne enheten er ikke kvalifisert for anmodet bygg

Hvis du ser en av disse meldingene og trenger hjelp til å oppdatere eller gjenopprette iOS-enheten, installerer du den nyeste versjonen av iTunes og prøver å oppdatere og gjenopprette på nytt. Hvis du trenger mer hjelp, følger du disse trinnene.
Vis hele sitatet...
Trådstarter
22 2
Takk for svar! Har sett på det der, men får det fortsatt ikke til å fungere...Lastet ned Dr. Fone som skulle ta Iphone ut av recovery mode men det eneste den gjorde var å gjøre det slik at den ikke vil starte mer. Den reagerer ikke på macen og nå har jeg ingen mulighet til å gjenopprette som siste utvei fordi home-knappen er ødelagt..
Jeg tror eneste utvei nå er recovery. At du har er problem nå er delvis din feil da du ikke har tatt backup først. Hadde du gjort det kunne du tilbakestilt til fabrikkinstillinger med god samvittiget.
Har du forsøkt med en annen USB kabel?