Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 816
bestilte litt forskjellig av esiggaretter på dealextreme for en ukes tid siden, å fikk tidligere i dag en mail om at et av produktene var utsolgt å at jeg kunne bytte ut det produktet. men spørsmålet er, hvordan ser jeg vilket produkt som er utsolgt?
Dette skjer fra tid til annen, det blir rett og slett lagt inn så mange ordrer på en vare at de ikke rekker å oppdatere produktartikkelen med "Out of stock" (både i tekst og i produktbildet). Anbefaler deg å logge inn å be de kreditere ordren øyeblikkelig, for så å bestille noe lignende (og håpe at det ikke blir utsolgt imens de prosesserer ordren).
et annet tips er å sjekke ut ebay. ofte finner du de samme produktene på ebay til enda lavere priser enn dealexteme
åssen gjør man det når man bare har bestilt som guest?
Selve spørsmålet kan jeg ikke konkret besvare, men vil i aller høyeste grad, fraråde deg å handle fra dx, sist gang jeg handla der, så gikk det 2 månder å få pakken, og da var heller ikke alle gjenstandene med i pakken, just saying
Sitat av doomsaier Vis innlegg
åssen gjør man det når man bare har bestilt som guest?
Vis hele sitatet...
Mine første to år som kunde hos dx hadde jeg heller ikke konto, trodde jeg iallefall, men når jeg til slutt logget på (med epostadressen jeg hadde bestilt med hver gang), så hadde jeg enorme mengder dx credit, noe som betyr at alle har konto, selv om man kanskje aldri har hatt behov for å logge inn.

Eposten du fikk om at ting ikke var på lager likevel har nok en link du kan følge for innlogging.