Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1292
Jeg sitter og diskuterer med noen kompiser, og vi er svært uenige. Problemstillingen er at vi alle bor i den 'normale' verden som alle kjenner til. Det eneste unormale er at du ikke har noen hemninger, og ønsker å drepe så mange du klarer før du dør. Den ene sier at han klarer maks. 10, mens den andre sier rundt 1000. Går det an å ta livet av flere? Personlig tror jeg minst 10'000 dersom man har mer enn lav intelligens og tar seg av visse forhåndsregler, reiser rundt endel osv.

edit: I tillegg bør jeg nevne at reglene sier at om man får tak i en atombombe og får rettet den mot et mål, sikrer du deg solide tall, men husk hvor vanskelig og urimelig det er å få tak i dette.

Hvor mange klarer du - hvorfor?
Sist endret av lefsegokk; 27. oktober 2006 kl. 20:57.
jeg vil tro at jeg skal klare omtrentlig 10000 - 20000 folk. planen da er å snike med meg en svær bombe inn på roskilde. tar på meg en burka, stikker ut i folkemengden på en veldig populær konsert, helst ganske langt fremme der trykket fra folkemassen er veldig stort.

sprenger bomba, regner med at alle i nærmeste omkrets vil dø momentant, mens mange andre vil dø av å bli klemt ihjel... wehu, synd jeg også dør da, men :-) garantert filmet blir det også!



( kunne kanskje vært lurere å fly over konsertområdet med et småfly og slippe bomben ovenfra ? )
Hmmmmm....tror jeg ville klart omtrent 50.000 siden jeg ikke er politisk engasjert, og det uten atomvåpen. Er ikke vanskelig å slenge fra seg bagger rundt omkring, det som værre er er alibiet. Men selvfølgelig må man ha ett sted å trekke seg tilbake til hvor man har mat, dop og mitraltøser, og selvfølgelig en avtrekker som vil blåse vekk de som står utenfor døren samt de som står utenfor de bombene man i månedesvis har plassert på strategiske plasser. Det som er sikkert er at jeg ville hatt på meg toska genser gjennom hele rettsaken, for det er så jævla overbevisende.
En bombe i en stor menneskemasse fungere ikke så bra som man skulle tro. Det vil bli et stort antall skadde, men kun de som sto nærmest til bomben vil faktisk dø. En tragedie vil det jo bil - men ikke 10-20000.
Hypotetisk: Nou Camp, Barcelona. Plass til 100 000 på tribunene... nuff said.
dette var jo hyggelig å lese! håper ingen får noen ideer til Roskilde nå, for dit skal nemmelig jeg. ønsker ikke og reise hjem i en likpose.
Sitat av Reisekjekken
Hypotetisk: Nou Camp, Barcelona. Plass til 100 000 på tribunene... nuff said.
Vis hele sitatet...
Tråden handler vel litt om hvordan man skal gjøre dette.
Er jo "i den virkelige verden" det er snakk om. Hvordan skal du ta livet av alle de 100.000?
Personelig tror jeg dere hadde klart maks 5 stk før dere hadde blitt tatt knekken på av psyken deres, men hvem er vel jeg til å si dømme det?

Men tror kanskje med di rette våpene hadde jeg klart 10.000
Det er jo greit at noen her tar med bomber, men av hvilket slag? det går nok an å lage bomber som klarer å drepe ca. 20 mennesker og skader rundt 100+.. eller hva vet vel jeg om det? '

Hvor lenge klarer du å holde ut dersom du tar (mer eller mindre) en eller to om gangen? La oss si at du kjøper en pistol med demper for eksempel. Du sniker deg inn hos noen rundt nattestider og whacker dem stille med et par hodeskudd i senga. Dette kan du kanskje holde på med i tre-fire år.

Jeg har kanskje spilt GTA endel for mye, men jeg ser for meg en slik type scenario der man har gått lei av spillet og brukt alle kodene. Da ligger all moroa i å se hvor lenge man klarer å holde det gående uten å bli busted.

edit:
Personelig tror jeg dere hadde klart maks 5 stk før dere hadde blitt tatt knekken på av psyken deres
Vis hele sitatet...
Reglene i denne tråden sier at psykiske hindringer er fjernet. Det er det praktiske som står i veien. Dersom psyken hadde vert der hadde jeg nok klart 0.
Sist endret av lefsegokk; 27. oktober 2006 kl. 22:41.
kunne drept en milliard.. med en stor gjeng, planter 10 000 C4 eksplosiver på alle stadioner og masse samlingsteder rundt i verden som er stilt til og sprenge samtedig.. hele verden vil bli rystet.. mine eksplosive handlinger.. mouahaha:P

MEN : Er ikke syk i skallen..
Er politiet med i dette "scenarioet" ?
visst ikke så spørs det hvor mange du ville klart å "knerta"
Og, hvor skal man få tak i midler/ressurser til 10 000 C4 bomber?:P
Det jeg ville gjort isåfall, ER: brenne opp all olje og søppel som måtte finnes, slippe ut _alt_ av miljøgasser etc. og svidd av hele ozonlaget.
Resultat: ca 7 milliardær døde
Kan vel egentlig også si, ett små fly, og ett par rørbomber over roskile?

Eller med litt penger, en bøtte napalm?
Kan du komme med litt flere regler?
Som LoRd sa, så lurer jeg på om politiet er med, Og hvilke ressusjer har man?
Sitat av LoRd
Er politiet med i dette "scenarioet" ?
visst ikke så spørs det hvor mange du ville klart å "knerta"
Og, hvor skal man få tak i midler/ressurser til 10 000 C4 bomber?:P
Det jeg ville gjort isåfall, ER: brenne opp all olje og søppel som måtte finnes, slippe ut _alt_ av miljøgasser etc. og svidd av hele ozonlaget.
Resultat: ca 7 milliardær døde
Vis hele sitatet...
Skal du svi av ozonlaget er gamle kjøleskap og fryseboksar ein sikker vinnar. For ikkje å kløyme drivgassen i gamle sprayboksar
Hvis dere ser i førsteposten er ALT som normalt bortsett fra dine hemninger. Derav må du regne med snut, militæret osv...
Men hvordan skulle du fått alle de kiloene inn på en stadion, når de har alle sine anti-terror tanker i hodet? Og hvor skulle du rekrutert dine soldater? Og hvor skulle du kjøpt alle bangsplosivene? Og hvor skulle du fått pengene til dekkoperasjonene? Og hvilkr budskap skulle fortelles soldatene som ofret seg for din sak. Var det jesus, var det gud, var det muhammed? Det er ikke så enkelt, og ja, det er ikke alltid muslimene. Tenk deg om. Media sier en dag at muslimene truer verden, mens neste dag fremstiller de utvinning av uranium/plutonium som om noen som helst skulle gjøre det.
Jeg har mange ganger tenkt hvor ufyselig enkelt det er å drepe folk med et godt snipervåpen med lyddemper. Fra fjellet skyte ned på befolkningen. Om man driver på med dette lenge nok, og flytter nok på seg, så skal man klare å drepe en del. Men jeg synes tallene 10 000 blir litt useriøse. Da må man drepe hundrevis samtidig, og det er det få som får til.
Tror jeg ville klart å drepe mellom 15-25 stk. før jeg ville blitt tatt.
31337. Det skulle tatt knekken på alle søppelnerdene som satser på å lage eviglange listetråder der det er umulig å definere et utfall.