Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 787
Har kjøpt et kabinett til den ene disken min, siden jeg ikke har plass til den inne i maskinen. Har montert disken i kabinettet, og koblet den til pcen, innstalert driveren, maskinen finner harddisken, men jeg får ikke tilgang til den.

Hva kan være galt?

Kabinettet er forøvrig kjøpt på Clas Olsson.

På forhånd takk!
Formatert disken i diskbehandling?
Hva står det på feilmeldingen?
Får ingen feil melding. Har ikke formatert disken i diskbehandling, den finner den ikke der... men ser den i enhetsbehandling, og det kommer opp melding nede til høyre når jeg startet maskinen..
Ingen som har noen forslag hva det kan være? når jeg plugger det i så kommer det melding at den har funnet "usb mass storage..." og i enhetsbehandling så kommer den opp, men det kommer ikke opp som en disk, slik f.eks mp3 spilleren gjør..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kan det være fordi det er en disk som har stått i min forrige pc med windows på? bør jeg koble den internt og formattere den?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
og hugs på at James Randi har utlovd 1M$ i belønning til den som kan bevise å ha overnaturlege evner, inkludert å finne vatn ved hjelp av kvist. Mange har prøvd seg, ingen har greid å finne vatn så langt. Ingen har greid å komme seg forbi førebuande testar heller...

Så, greier du det, har du 1M letttjente pengar...:P Sett i gang
Det du kan gjøre er å gå inn på Datamaskinbehandling -> Diskbehandling og se om harddisken din ligger der og evt. ende stasjonsbokstav på den.
Trådstarter
Den ligger ikke i disk behandling..
Sitat av hyundai
Hva kan være galt?
Kabinettet er forøvrig kjøpt på Clas Olsson.
Vis hele sitatet...
Clasen i dassen..... Hva med å bruke anbefalte data grossister?
Trådstarter
Ser ikke hva som er problemet med å kjøpe et harddisk kabinett på Clas. Pc`en finner jo at der er koblet til en Samsung harddisk, men den blir ikke vist som en disk i min datamaskin eller diskbehandling, jeg lurer på hva årsaken kan være. Kan det være fordi det ligger windows på den fra tidligere?
da må den formateres