Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1039
Kjøpte for en stund siden ny tv, og irriterte meg over den usb kontakten som stod "service only" på,
og etter litt søking fram og tilbake, fant jeg ut at LH3000 serien støtter faktisk avspilling av jpg, mp3 og HD Divx.
DVS. ikke helt uten videre, men nesten. Trykk og hold nede OK knappen på tv og fjernkontroll,
så får man en meny der man kan endre dette.
Støtter minnepenn og ekstern HD.

Nå kommer jeg endelig til poenget... Den støtter ikke alle former for video og lyd, spesielt lyd plages jeg med. Mest med formatet DTS.

Så det jeg trenger hjelp til er å finne et bra program for konvertering av filmene.
Noen andre som har erfaring med denne tv'n ?
Hvor fant du denne infoen? Har selv en LG tv med den hersens "service only" usb'n så nå lurer jeg på om min også kan det. Skal prøve å holde inne OK på både fjernkontroll og tv å se om jeg får opp en fancy meny av noe slag

skulle bare si at dette funket som bare det på min tv også, egentlig meningsløst siden den konstant er tilkoblet en datamaskin.. men alltid gøy med en ny funksjon

i denne tråden http://www.avforums.com/forums/lg-ow...-series-5.html ble lydformater diskutert, skummet bare gjennom den men sto noe om hva du burde konvertere til.
Utrolig nyttig informasjon. Har LG tv og det virket helt fint med den, men er unødvendig av den grunn at jeg har tven koblet til datamaskinen mer eller mindre hele dagen. Men takk for tipset
W.O.T Troll
Trådstarter
Laga en kjapp guide.
Trykk og hold ok knapp på kjernkontroll og tv samtidig i 5 sek.
Da får dere denne opp


Koden er 0000

Gå til meny 3



Her skal dere endre EMF(JPEG,MP3) til 1 og Divx til DH.

NB!!!!! Ikke tull med noe annet, da kan tv'n slutte å virke.

Dette virker ikke med alle versjoner av softwaren som ligger på tv'n,
Men leste et sted om en som hadde nedgradert tv'n til en versjon som støtta dette.
Sist endret av MicroWar; 22. oktober 2009 kl. 00:34. Grunn: Bare glemte noe