Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1251
Har glemt strømledningen til ps3en hos en kompis og jeg vil spille nå.
Jeg fant en lignende ledning som passer inn til Playstationen men det er en jeg lurer på.

Under på Playstationen så står det 220-240V~ 1.2A 50-60Hz, og på ledningen jeg fant så står det 250V~ 2.5A.

Vil jeg ødelegge ps3en om jeg bruker ledningen jeg fant?
Det som står på ledningen er det som er maks det du kan belaste kabelen med. Så sant det er en slik vanlig ledning med 2 runde "hull", så kjør på
Åja, da prøver jeg
Tusen takk for raskt svar.
Det er vel outputen til adaptera som er interesann? Har ikkje ps3, menn viss staumen må igjennom ein adapterer først, så er jo korekt output viktig, men viss det er berre ein ledningsstump som går frå veggen til ps3 en, og psu en er inni playstationen så er det 0 problem
Sitat av FpsDog Vis innlegg
Det er vel outputen til adaptera som er interesann? Har ikkje ps3, menn viss staumen må igjennom ein adapterer først, så er jo korekt output viktig, men viss det er berre ein ledningsstump som går frå veggen til ps3 en, og psu en er inni playstationen så er det 0 problem
Vis hele sitatet...
Hmm, om jeg skjønte innlegget ditt riktig så er det bare en ledning inn til Playstationen, ingen adapter på ledningen.
Det er jo ingen adapter siden det er 230V. Lite poeng og gjøre om fra 230 til 230;p

Uansett, det som står på kabelen er som nevnt max du kan belaste den med. 2,5A på 250V. Hvis den passer, så er det bare å kjøre på!
Gikk fint
Brukte den gamle ps2 ledningen.
Vet at trådstarter har fått svar, men jeg vil likevel spørre:
Er det en sånn du har, eller har du en sånn?