Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 1976
inærheten av jessheim. huthut haster som pokker da gta4 er ute :P
Ikke det at jeg kan gjøre det, men du burde kanskje fortelle hva slags betaling du kommer til å gi.
www.modnet.no

koster 600 spenn og du får gjort det profesjonellt og med veldig kjapp levering.

I Oslo og Kristiansand får du gjort dette lokalt, atlså, du dumper Xboxen din hos Modnet og henter den samme dagen/dagen derpå.
Trådstarter
fett fett. takker for tipset da går turen til modnet i morgen hvis ingen andre vil gjørra det for rundt en 500kroning i omerådet her? (er for tiden uten lappen så suger og komme seg rundt hehE) så får jeg snike unna en verbatim dl plate fra jobben idag.
Sist endret av Fashen; 23. april 2008 kl. 17:57.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Så du klarer ikke å vente 6 dager?
Trådstarter
hahaha beste tingen ever. kom en kunde innom og kjøpte verbatim duallayer plater nå la meg sitere "Svindyrt men må ha de ikveld" meg : jasså skarru spille gta4 på xbox? "ja skal det hehe" meg:ja gjerne jeg og veitu om noen som modder xboxer i omerådet "ja jeg kan gjøre det for deg jeg" meg : genialt fett. så da ordner alt seg haha joda kunne klart og vente 6dager. har det sikkert på jobben her om en dag eller to så kjøper det da uansett. men har lenge hatt lyst til og flashe den om uansett :P
ja, siden når du flasher/chipper den så går garantien ut. Og du kan klage så mye du vil til MS eller noen andre uten at det hjelper

Edit: Bor på jessheim jeg og
Sist endret av gilde; 23. april 2008 kl. 18:39.
Trådstarter
hehe ekke så nøye da xboxen min er fra før den ble lansert i norge. så garanti har jeg ikke anyhooo og jeg vil ha en med hdmi snart uansett så det går greit. jessheim er stedet over alle steder. eller ikke helt men kurant sted og leve og bo og jobbe egentlig :P
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Fashen, selvfølgelig har du garanti :P
Trådstarter
jaja ekke så farlig anyways. plukker bare med meg en fra jobb hvis det går til helvette :P
Jeg er og interessert i få flashet min 360, bor i Hamar, så om noen i nærheten av Hamar kan gjøre det, hadde det vært digg. send meg en melding på 408 48 353 om du kan hjelpe.

Fashen: kan du sende meg nr til han som skulle flashe din ?
Sist endret av mufasa; 23. april 2008 kl. 23:11.
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Check it! Kløfta ftw!
Sist endret av CosmoKramer; 24. april 2008 kl. 01:21.
OT, men ligger nye og modda 360 boxer på qxl til 2199 kr
Sitat av Bravehammer
Check it! Kløfta ftw!
Vis hele sitatet...

Hvorfor skriver du Kløfta ftw, holder han ikke til i Oslo ?
Trådstarter
sikkert fordi han er fra kløfta tenker jeg (hvis man ser location : midt mellom puppene)
tøft at det er mye lokalbefolkning her da :P
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Nevnte det fordi det var flere fra Jessheim i denne tråden. Kløfta represent :P
▼ ... over en måned senere ... ▼
noen i trondheim som flasher?
- er at xbox 360 ikke har gratis online funksjon

+ PS3 har gratis online!!

for det første ville jeg kjøpe 360, ville seff chipe den, men så tenkte jeg at den hadde onlline funksjon som kosta litt.. da gikk jeg over til PS3
Sist endret av Al Capone =D ; 15. juni 2008 kl. 17:42.
500,- til den i Oslo som har anledning til å flashe boxen min ila. dagen, send meg en PM.
wariusffs: http://spillchip.com er en bra side, der du leverer din 360 og lar dem gjøre jobben akkurat 500 kr.

PS: Det er i Oslo, der hadde du flaks :P bor selv i Oslo..
Sitat av bz3rker
noen i trondheim som flasher?
Vis hele sitatet...
Hei, jeg bor i Trondheim. Flasher alle typer X360.
hvor mye skal du ha for å gjøre det?
bz3rker,

Registrerer at du har skrevet en privat beskjed til meg, jeg kan ikke svare på disse da jeg har for få poster, så vidt jeg forstår. Det kommer helt og holdent an på hvilken type DVD-drev du har. Jeg er erfaren med modifisering, modifiserte en konsoll senest i dag ettermiddag.

Har du noen kontaktinfo, som jeg kan kontakte deg igjennom? E-post, MSN eller mobilnummer, samme hva. Det er langt mere praktisk enn å konversere i denne tråden.
Sist endret av Joonern; 17. juni 2008 kl. 02:36.
kan flashe 360 avhengig av drev, kjenner folk som har erfaring med over 10+ konsoller.
men du må komme til lørenskog området, send da PM
Sist endret av cspace; 17. juni 2008 kl. 02:19.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg kan flashe, 450kr.
Haugesund\karmøy område, med garanti på jobben
hva vil det si og modde?
modifisere slik at du kan spille backup av dine originalspill