Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 903
Hei Folkens!

Yes, da var jeg ferdig med en beat jeg mekka til for noen dager siden, så håpte jeg kanskje dere kunne skrive hva dere syntes om den

http://www.youtube.com/watch?v=mean8NJnxDo




Takk på forhånd
Sist endret av Apl3x; 8. oktober 2010 kl. 04:31.
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Props! men med litt mer varjason hadde den vært syk
Keep the good work on.
epic beat, litt variasjon mangler som tidligere nevnt
Jeg er uenig i at det mangler variasjon. Dette er en typisk beat hvor rapperen får glitre, og det blir lyrikkens oppgave å variere lydbildet. Det kreves en rapper som vet hva han driver med, men det er ikke noe galt med beaten uansett..
Sist endret av fetter; 8. oktober 2010 kl. 09:15.
Slitsom, kjip og helt jævelig og høre på Men det er min mening.
Vil ikke diskutere noe videre utover det.
Beaten er god, men mener den mangler et klimaks. Dynamikken var ikke strålende, prøv å bevege deg ut fra tunnelen du sitter fast i, til en toppunkt ut fra en annen verden. Potensialet er der.
Syntes den var smud jeg. Litt old school liksom, ikke masse synther og 808 claps.
Eneste er at jeg skulle ønske var at vokalen fikk lov til å fullføre setningen en gang eller to i løpet av låta, men det blir vel litt vanskelig hvis du ikke har acapella samples liggende
Jeg digga beaten.
Får litt tidlig seriøs 90-talls feelings.

Kunne vært noe var ganske nære en Dj Premier beat.

Fortsett sånn, variasjon og bakgrunns vokalbruk blir bedre med tid og lærdom også

Med noen ordentlig seriøse tekster til den beaten av den mindre agressive typen har du en hit
Sist endret av random39267; 13. oktober 2010 kl. 12:40.
Den var jævli funky, syns kanskje non av loopsa ikke burde være kutta så kort, men det er smak og behag, og hva faen vet vel jeg ^^
endelig non her innen hip hop som pusher no onkli dope, props!
Sitat av KakeFrans Vis innlegg
Slitsom, kjip og helt jævelig og høre på
Vis hele sitatet...
Er du?
▼ ... noen uker senere ... ▼
loopsa er altfor korte, beaten hadde vært DRITBRA om de hadde vært litt lengre! og eventuellt om vokalen kunne fullført setningen noen ganger i løpet av sangen. Ideen er fantastisk, og den er bra utført. Du skal ha ros for å lage old school beats isteden for lil wayne techno-pop drit, fortsett med hva du driver med .