Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1757
Jeg skal altså på denne episke sommerleiren (Hyperions sommerleir/hypercamp) og lurer på om det er flere som skal? Det er kanskje ikke blant de største arrangementene, men definitivt ett av de kuleste!
Jeg skal dit, alle som er smarte nok til å være smarte skal dit... slik er det bare
hahaha for real? larpe leir i norge? ^^ kos dere
Det er alt fra laiv til rollespill, offpist gaming, brettspill med mer, alle burde bli med
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg skal! : D
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sånn seriøst. Løper dere rundt i skogen og lekesloss og sånt?
Med brostein i hånden
Johnny B's Avatar
Sitat av Morbo1993 Vis innlegg
Det er alt fra laiv til rollespill, offpist gaming, brettspill med mer, alle burde bli med
Vis hele sitatet...
Har ikke lyst til å greie litt ut om "offpist gaming"?
Sitat av Johnny B Vis innlegg
Har ikke lyst til å greie litt ut om "offpist gaming"?
Vis hele sitatet...
Søkte det opp

Hvis noen har sett ut i vår hage-sketsjen om offpist så forstår dere nok hva dette er. Her handler det om å ta dataspillene ut av sine vanlige miljøer og gjøre noe stort og kult ut av det. Bygge en 1:1 størelse Duck hunt-arena, komplett med en fyr i hundekostyme? Utendørs rockband arena? En Pacman-labyrint? Kun himmelen og fantasien setter grenser for hva man kan få til.
Vis hele sitatet...
Offpist gaming ser så sjef ut! For de som har sett Club Dread så er jo pacman-labyrinten der noe man har kjempelys til å være med på.
Haha, å leke dataspill altså? Da leker vi GTA! Fritt for å være Carl Johnson!