Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3023
Hey! Ser at mange poster tråder der dem spør etter tips til filmer eller etter en spesiell sjanger. Selv er jeg veldig filminteressert og er mest glad i krim sjangeren. Derfor lurer jeg på om noen har forslag? (Utenom Alfred Hitchcock)
Sherlock Holmes?
Så nettopp Menn som hater kvinner. Jeg er ikke spesielt opptatt av krimfilm, men jeg synes denne var ganske bra. Må vel se oppfølgerne også.
Med brostein i hånden
Johnny B's Avatar
L.A Confidential er vel en av de bedre detektiv/krim filmene jeg har sett i det siste.
L.A. Confidential er absoultt en must-see. Ellers kommer jeg i farta på Miller's Crossing, The Usual Suspects, Chinatown, Kiss Kiss Bang Bang (en del humor her i tillegg), The Conversation og The Insider (mer "journalistisk" og "politisk" krim).
Memories of Murder en koreansk krim film må si at den var jævlig bra
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Så nettopp Menn som hater kvinner. Jeg er ikke spesielt opptatt av krimfilm, men jeg synes denne var ganske bra. Må vel se oppfølgerne også.
Vis hele sitatet...
Du kommer til å bli skuffet.
Liker wallander serien veldig godt
Sist endret av t_ben; 30. november 2010 kl. 17:04.
Takk for tipset på L.A. Confidential.

Flere?
The Untouchables - Kevin Costner, Robert De Niro, Sean Connery

Fracture - Anthony Hopkins

Primal fear - Richard Gere, Edward Norton

Mystic river - Sean Penn