Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1828
Hei. Her om dagen ryddet jeg i fryseren min, og fant en strut med gammel Ettan Lös fra 2003.
Spørsmålet mitt er om dette fortsatt kan brukes, eller om det bare er å kaste det.

Takker for svar
Siden det har vært i fryseren vil jeg tro at det i teorien kan gå fint, men selv ville jeg holdt meg unna.

Edit: Tips; Lukt litt på den. Lukter den normalt?
Sist endret av Waffaz; 4. april 2011 kl. 17:39.
Den har vært frossen. Det verste som skjer er at du får mindre nikotin eller at den er tørr...
Kjør på!
Sist endret av Katalysator; 4. april 2011 kl. 17:39.
T.J
T.J's Avatar
Trådstarter
Takker for svar.

åpnet en eske nå, og snusen virket veldig tørr, tror dere det funker med agurkskivetrikset ?
Steg 1: Se på den. Steg 2: Lukt på den. Steg 3: Smak på den. Gå ikke videre til neste steg hvis magefølelsen sier nei. Har vi kommet til et punkt hvor jeg kan spørre om gammal melk skal drikkes osv?
Sist endret av Kjartan27; 4. april 2011 kl. 17:42.
Tja.. Siden den er Ettan så kan du jo håpe den er etan, men personlig ville jeg styrt unna.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av T.J Vis innlegg
Takker for svar.

åpnet en eske nå, og snusen virket veldig tørr, tror dere det funker med agurkskivetrikset ?
Vis hele sitatet...
Tror agurk vil gjøre nytten her, kjør på!
T.J
T.J's Avatar
Trådstarter
Jeg kjører på, det verste som kan skje er vel at den smaker litt annerledes, og at det er mindre nikotin :P
Vintage-snus... Legg den i fryseren noen år til :P
Jeg må bare spør, hvorfor?
T.J
T.J's Avatar
Trådstarter
fordi jeg bor tre mil unna nærmeste butikk, og er tom for snus, og blakk
snus er som vin.. jo eldre jo bedre
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Å-jasså? Trodde snus var det stikk-motsatte jeg. Altså; ferskvare!
Sitat av skukketrure Vis innlegg
snus er som vin.. jo eldre jo bedre
Vis hele sitatet...
Du kan ikke ta mer feil.
T.J
T.J's Avatar
Trådstarter
Takker for alle svar

har nå brukt den i fem minutter, og den virker helt grei, bortsett fra at den er utrolig tørr, og smaker ganske mye mindre, men det er fortsatt nikotin igjen
åtte år siden du sist ryddet fryseren din?
T.J
T.J's Avatar
Trådstarter
Sitat av plipp Vis innlegg
åtte år siden du sist ryddet fryseren din?
Vis hele sitatet...
Fryseren brukes stort sett til å lagre ferdigpizza og tobakk, så da trenger man ikke rydde så mye, mener jeg

edit; skriveleif
Sist endret av T.J; 4. april 2011 kl. 18:31.
du får gi lyd fra dg før du går løs på pizzan
T.J
T.J's Avatar
Trådstarter
pizzan spises innen to uker den havner neddi fryseren, deler fryser med mine foreldre, som har diverse slakt liggende i den, så "maten" deres lå over snusen. tror de har glemt kjøttet th0, var stemplet i 2005 ...
Sitat av skukketrure Vis innlegg
du får gi lyd fra dg før du går løs på pizzan
Vis hele sitatet...
Heheh. Den likte jeg!
Er vell anbefalt å ikke la snusen ligge fryst mer enn 1år etter siste holdbarhetsdato.
T.J
T.J's Avatar
Trådstarter
fant ut det, kvalm nå, aldri igjen
Sitat av T.J Vis innlegg
åpnet en eske nå, og snusen virket veldig tørr, tror dere det funker med agurkskivetrikset ?
Vis hele sitatet...
Putt et kronestykke à en krone i snusboksen, og rist litt på den Det forbedrer smak, og gjør den bløtere imo.