Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1307
hei

lurte på om hvor lenge jeg kan la en hasj klump ligge uten den tar skade av det..og hva slags klima liker den ?:P

takk
Toert (i plastikk) og moerkt og den holder seg lenge.
du burde pakke den inn i plast å smelte kantene. Tror det hjelper. La den ikke ligge åpent i et rom, da tror jeg de fort mister potens. Er ikke helt sikker hvor lenge de kan ligge men er nok en stund under de rette forholdene. ER ikke sikker på temp. Håper noen andre vet dette for jeg ble nysgjerrig selv.
Jeg ville ikke fryst ned stashet mitt. Bli i saa fall kvitt alt som heter luft i pakningen din.

Vet at lys, varme og fuktighet skader marijuana, og det er rimelig sannsynlig at det samme gjelder for hasj.
Altså...
Hasj er hardpiks. Det holder lenge, selv uten innpakning. Oljen tørker inn, men mister ikke potensen. Temperaturen har noe å si, men ikke hvis det er romtemperatur eller mindre.
Selvfølgelig, hvis du sitter på en plate kan det være lurt å pakke den inn. f.ex hvis du har halvhekto som du har tenkt å ha mer enn et-par dager.
Men mindre kvanta, som 5´er osv, så pakkes den bare inn for syns skyld.
Greit nok, den mister litt kvalitet selvfølgelig, men det er ikke merkbart før det har gått en stund.
Hvis tjallen jeg har er en klump pakker jeg den sjelden inn fordi jeg vet den blir røyket opp innen rimilig tid.
Pot er selvfølgelig noe annet, siden dette er ferskvare og børr tas vare på.
Liksom, mange som kjøper hasj vet ikke at dealeren sikkert bare la hele plata på varmeovnen før han delte den opp noe som ødelegger myye mer enn en uke i friskluft. Selv gjorde jeg det og flirte av de som vakuumpakket den etter at jeg nesten svidde greia for å "bevare kvaliteten".
LOrdMel: Jævla unødvendig å ese tjallen da. Vet om idioter som også hev den i microen. Da ble den helt urøykelig ihvertfall, nada funk.
Noen jeg kjenner var i Christinia for endel år tilbake. Da de skulle hjem hadde de endel brunt igjen, så de gjemte det under noen takstein. De kom tilbake over 2 år senere, og ikke bare lå det der fortsatt men det var minst like bra å røyke
InTrance, men hvis plata er hard blir den jo lettere å dele opp hvis du varmer den litt først Og det hender jo en glemmer at den ligger til "oppvarming" på varmeovnen.
Sitat av InTrance
LOrdMel: Jævla unødvendig å ese tjallen da. Vet om idioter som også hev den i microen. Da ble den helt urøykelig ihvertfall, nada funk.
Vis hele sitatet...
Mener å ha lest ett sted at å putte det i mikroen en liten stund ikke var så dumt
Har du den i en klips pose så holder den seg nok en god stund. Uansett tipper jeg du har røykt den opp før det i det hele tatt er snakk om at den blir mindre potent.
Jeg har varmet tjallen opp i mikroen for aa faa den myk for mekking. Med premium funk.
Mulig man bare må være litt obs på hvor lenge den er i mikroen.
Sist endret av Loketrollet; 12. november 2005 kl. 08:04.