Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 8155
Hei.

Jeg har nettiopp endre passord på spotify .. men neida, det funket ikke.


<jeg tryjkket på <forgot password, men da kjommer jeg inn på en side der jeg kan endre passord, men jeg må fortsatt ha mitt gamle for å endre.

Med andre ord, jeg kommer ikke inn på noe som kan reset passord mitt..

Noen som har peil og kan hjelpe?
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Kan du ikke bare bruke denne siden?
Nei, etter man har skrevet nytt passord så krever de det gamle.

Altså, det funket å endre passord, men klarte jo å glemme det. Et eller annet tegn som eg har glemt eller noe.
Apatisk Narsissist
lurvelen's Avatar
Logg inn med Facebook
Det er jo helt umulig å resete passord. Skjønner ingenting.


Det dummeste er jo at de ber deg om å taste inn gamle pass etter man harn skrev inn det nye mpå linken til han over.


Veldig frustrert. Noen som kan hjelpe.

Ja jeg har søkt. Ender opp på samme side hele veien, altså den som ble linket til tidligere.

Sitat av lurvelen Vis innlegg
Logg inn med Facebook
Vis hele sitatet...
Så dum er jeg ikke.
Jeg gjekk inn på linken, skrev inn epostadressen min. Passordlink kommer til eposten min. Jeg trykker på den. Og skriver inn nytt passord to ganger. Og vips har jeg nytt passord.

Tror du skal lese etter du har klikket på passordlinken. Du skal ikke skrive inn gammelt passord først.

Spotify kjører samme "glemt passord system" som millionvis av andre programmer.
Sist endret av Obster; 12. november 2013 kl. 07:39.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Obster har rett. Kanskje du blingser TS?
Jajeg er ikke med min fulle fem akkkurat nå. Jeg skal se om jeg får til hva Obster forklarte.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Jajeg er ikke med min fulle fem akkkurat nå. Jeg skal se om jeg får til hva Obster forklarte.
Vis hele sitatet...
Det var akkurat dette jeg fryktet skjønner du ;D Få deg noe søvn, og kos deg med dine midler til helga igjen
Doh!

Aha. Problemet var at jeg allerede var logget inn på nettsiden, så det kom opp noe helt annet. Nå når jeg logget ut fikk jeg lett sjangsen til å resete pass.

Tusen takk for hjelpen...