Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 932
noen som vet hvilken POP og SMPT adresse hotmail tjeneren bruker?
skal sette opp konto i Mozilla Thunderbird.
Du må bruke en extension til thunderbird kalt "webmail", eller så kan du bruke Microsoft Outlook.

mer detalier om webmail til thunderbird: http://lifehacker.com/software/email...ird-034583.php
Hotmail har ikke POP eller IMAP, bytt til gmail eller yahoo :P. Til SMTP kan du bruke ISP'en din sin.
gmail har både pop og imap, imap er utrolig kos når man driver med flere maskiner
For å kunne bruke pop til hotmail må du kjøpe "Hotmail Plus".
Sitat av Frenor Vis innlegg
For å kunne bruke pop til hotmail må du kjøpe "Hotmail Plus".
Vis hele sitatet...
hva koster det?
hvorfor ikke logge seg inn på hotmail.com å se selv?

www.hotmail.com
Sitat av Psych|Com Vis innlegg
hvorfor ikke logge seg inn på hotmail.com å se selv?

www.hotmail.com
Vis hele sitatet...
Fordi det er et tiltak. Dersom du får jevnlig over 1 mail pr dag, er det mange som foretrekker å ha mailklienten åpen hele dagen.

For det første, vil man bli "notified" når man får en mail og får det andre, er ofte redigeringsverktøyene i en mailklient mye bedre.

Personlig foretrekker jeg en mailklient fordi den nye hotmail-layouten, ser ut som noen har laget i fylla.

Ondskap: Jeg forklarte deg ganske enkelt hva du måtte gjøre i en annen tråd du laget her i går. Du må ha en exctension i Firefox for å åpne mail i Thunderbird. Jeg linket også til en guide selv mormora mi kunne klart å gjøre
Sitat av reklame Vis innlegg

Ondskap: Jeg forklarte deg ganske enkelt hva du måtte gjøre i en annen tråd du laget her i går. Du må ha en exctension i Firefox for å åpne mail i Thunderbird. Jeg linket også til en guide selv mormora mi kunne klart å gjøre
Vis hele sitatet...
jeg vet, og jeg gjorde som du sa, men det funka ikke =/