Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 927
Kan noen hjelpe eller? Når jeg spiller online etter en tid i gamet klikker spillet, tror det er cden! veldig irriterende, noen som har råd?
Hvis det er cden kan du bruke crack, men da får du ikke spilt online.
Sitat av drittunge Vis innlegg
Hvis det er cden kan du bruke crack, men da får du ikke spilt online.
Vis hele sitatet...
noen ganger kan du og bruke daemon-tools og emulere en img fil.

ellers har du crack da.
http://m0001.gamecopyworld.com/games/pc_starcraft.shtml
Trådstarter
45 2
får jeg ikke spilt online uten cden? Lol gjorde det før når jeg gama for lenge siden. Ranvik må spille online det som er vitsen da.

ja dette var til mye hjelp
Sist endret av Norts; 17. november 2008 kl. 22:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Norts Vis innlegg
får jeg ikke spilt online uten cden? Lol gjorde det før når jeg gama for lenge siden. Ranvik må spille online det som er vitsen da.

ja dette var til mye hjelp
Vis hele sitatet...
jeg skrev 2 ting.

mulighet nr 1:
installer crack.

mulighet nr 2:
skaf deg IMG(iso) fila av cd'en eller lagen selv.
start den i daemon-tools som emulert cdrom.
lag en img fil av cdn og brenn ut ny. Jeg gjord det for en tid tilbake.. funka som gull på nett.
---------------------
- patch 1.15.2
---------------------
Feature Changes

- StarCraft and StarCraft: BroodWar no longer require the CD while playing the game. To play without the CD, please follow the following instructions:

Windows Users:
- Make sure you have "Hide extensions for known types" unchecked. To do this please use the following steps:
- Click Start -> Programs -> Accessories -> Windows Explorer
- Click on Tools -> Folder options (Windows Vista users may have to press the Alt key to see the tools option at the top of the window)
- Click on the View Tab In the list, look for the "Hide extensions for known file types" option, and make sure that it is unchecked.
- Click OK to save the changes.
- Now you will need to copy some files from the Game CDs

- If you own only StarCraft, copy "INSTALL.EXE" from the StarCraft CD to your StarCraft folder and rename it to "StarCraft.mpq".

- If you own StarCraft: Brood War, copy "INSTALL.EXE" from the StarCraft: Brood War CD to your StarCraft folder and rename it to "BroodWar.mpq". If you wish to play the StarCraft original missions then please copy and rename the install file from the original StarCraft CD as well, as listed directly above.

http://us.blizzard.com/support/artic...rticleId=21150
Sist endret av Mith; 18. november 2008 kl. 11:07.
Sitat av Mith Vis innlegg
---------------------
- patch 1.15.2
---------------------
Feature Changes

- StarCraft and StarCraft: BroodWar no longer require the CD while playing the game. To play without the CD, please follow the following instructions:

Windows Users:
- Make sure you have "Hide extensions for known types" unchecked. To do this please use the following steps:
- Click Start -> Programs -> Accessories -> Windows Explorer
- Click on Tools -> Folder options (Windows Vista users may have to press the Alt key to see the tools option at the top of the window)
- Click on the View Tab In the list, look for the "Hide extensions for known file types" option, and make sure that it is unchecked.
- Click OK to save the changes.
- Now you will need to copy some files from the Game CDs

- If you own only StarCraft, copy "INSTALL.EXE" from the StarCraft CD to your StarCraft folder and rename it to "StarCraft.mpq".

- If you own StarCraft: Brood War, copy "INSTALL.EXE" from the StarCraft: Brood War CD to your StarCraft folder and rename it to "BroodWar.mpq". If you wish to play the StarCraft original missions then please copy and rename the install file from the original StarCraft CD as well, as listed directly above.

http://us.blizzard.com/support/artic...rticleId=21150
Vis hele sitatet...
haha stemmer :P Det glemte jeg av :P Samme gjelder jo Wc3 og Wc3 TFT